اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان خبر داد

ایجاد 200 سایت بازی کودکان در شهر اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان سرانه سایت بازی کودکان را در شهر اصفهان 70 هزار متر مربع عنوان کرد و گفت: 200 سایت بازی کودکان در سطح شهر اصفهان ایجاد شده است.

ایجاد 200 سایت بازی کودکان در شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، ابراهیم معتمدی با بیان اینکه 200 سایت بازی کودکان در سطح شهر ایجاد شده که 3 هزار قطعه بازی در آن نصب شده است، اظهار کرد: سرانه سایت بازی کودکان را در شهر اصفهان 70 هزار مترمربع است.

وی افزود: زیرساخت‌های فضای بازی کودکان در شهر اصفهان فراهم شده است و اکنون باید به توسعه این فضاها در سطح محلات بپردازیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال جاری 2 میلیارد تومان برای خرید اسباب‌بازی هزینه شده است، تصریح کرد: با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده در سطح مناطق، ایجاد فضاهای تفریحی و مبلمان شهری بیشترین درخواست شهروندان بوده است.

معتمدی با تاکید بر اینکه با افتتاح شهربازی رویاها سرانه فضای بازی توسعه می‌یابد، اظهار کرد: در مجموعه شهربازی رویاها از آخرین مدل بازی‌های علمی و آموزشی استفاده می‌شود، همچنین شهرداری برای این مجموعه حدود 400 میلیون تومان هزینه کرده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به پارک‌های علمی و آموزشی سطح شهر ادامه داد: پارک ایثارگران با 11 آیتم علمی و موضوعی، پارک آیینه‌ها در منطقه چهار، پارک ماسه‌ای در سپاهان شهر برای کودکان زیر پنج سال از جمله اقدامات شهرداری در این باره است.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول