اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی گناباد:

402 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی گناباد تصویب شد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی گناباد گفت: تاکنون یک هزار و 109 طرح در ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان گناباد با 402 میلیارد و 552 میلیون ریال اعتبار در مرحله نخست تایید و تصویب شده است.

402 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی گناباد تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمدباقر جاهدی صبح امروز در جمع خبرنگاران گناباد اظهار داشت: شهرستان گناباد در زمینه جذب اعتبارات و همچنین تعداد جلسات و تصویب طرح‌ها، مقام نخست کشور و خراسان‌ رضوی را کسب کرده است.

وی افزود: از ابتدای امسال برای تعیین تکلیف اعتبارات بخش توسعه کشاورزی این شهرستان 55 نشست تشکیل و بیش از یک هزار و 126 طرح به ستاد توسعه بخش کشاورزی گناباد معرفی شد که اعضای ستاد نیز نسبت به بررسی و توجیه اقتصادی آنها اقدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بیش از 350 طرح مختلف برای پرداخت تسهیلات در این نشست‌ها به تصویب رسیده است، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته 80 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته و 110 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز برای توسعه بخش کشاورزی شهرستان گناباد در سال جاری اختصاص می‌یابد.

جاهدی تصریح کرد: با جذب بخش اول اعتبار بخش توسعه کشاورزی شهرستان گناباد زمینه بیش از 500 شغل جدید در این بخش فراهم می‌شود و تاکنون یک هزار و 109 طرح در ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان گناباد با 402 میلیارد و 552 میلیون ریال در مرحله نخست تایید و تصویب شده است.

وی افزود: این تسهیلات با کارمزد هفت درصد و مدت باز پرداخت هفت ساله در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: با جذب و تامین این تعداد طرح در شهرستان بیش از دو هزار و 140 نفر در بخش‌های کشاورزی مشغول به‌ کار می‌شوند.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول