اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر:

دوره جدید کارگاه نمایشنامه‌نویسی در بوشهر به زودی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: دوره جدید کارگاه نمایشنامه‌نویسی به زودی در کارگاه نمایش حوزه هنری استان بوشهر برگزار می‌شود.

دوره جدید کارگاه نمایشنامه‌نویسی در بوشهر به زودی برگزار می‌شود

سید حسین سیدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: این دوره از کلاس آموزشی که به مدت سه ماه به طول خواهد انجامید، زیر نظر استاد فرید میرشکار برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی نمایشنامه‌نویسی همواره مورد استقبال هنرجویان قرار گرفته و هر ساله هنرمندان قابلی به جامعه هنری استان تحویل می‌دهد.

رئیس حوزه هنری بوشهر تصریح کرد: حوزه هنری بوشهر، آموزش را همواره در دستور کار خود قرار داده و در این راستا تلاش کرده تا از حضور اساتید برجسته در رشته‌های مختلف بهره گیرد.

سیدزاده در ارتباط با نمایشگاه نقاشی زهرا برازجان در گالری سوره حوزه هنری بوشهر نیز گفت: واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان بوشهر در ادامه فعالیت‌های هنری خود اقدام به برپایی نمایشگاه نقاشی کرده است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه که حاصل تلاش هنرمند هم‌استانی زهرا برازجان است، تعداد 15 تابلو به معرض علاقمندان گذاشته شده است، این تابلوها در ابعاد مختلف و با تکنیک رنگ روغن اجرا شده‌اند.

رئیس حوزه هنری بوشهر اظهار داشت: این نمایشگاه نقاشی از امروز تا چهارده مهر ماه در گالری سوره پذیرای علاقمندان به هنر نقاشی است.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول