اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس خبر داد:

حمایت معاون رئیس جمهور از جشنواره فیلم وارش مازندران

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از اعلام حمایت موسوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی از جشنواره سراسری فیلم کوتاه وارش در مازندران خبر داد.

حمایت معاون رئیس جمهور از جشنواره فیلم وارش مازندران

حسین نیازآذری در حاشیه بازدید از دبیرخانه جشنواره وارش در بابل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: جشنواره وارش به عنوان مروج فرهنگ غنی دینی و مذهبی کشور است.

وی افزود: در مقطع کنونی که دشمنان نظام و انقلاب کمر همت بستند تا از طریق تهاجم فرهنگی به اهداف پلید خود در کشور ما دست یابند، برگزاری جشنواره وارش فرصت مناسبی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

نیازآذری هدف از این بازدید را اعلام حمایت مسئولان اجرایی کشور از جشنواره وارش اعلام و تصریح کرد: حضور معاون سرمایه‌گذاری و تامین بودجه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در جشنواره وارش، بیان مشارکت جدی تمام مسئولان اجرایی کشور در برپایی هرچه مطلوب این جشنواره در مازندران است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه جشنواره وارش متعلق به همه مردم کشور است و به یک شهر و استان خلاصه نمی‌شود، بیان کرد: انتظار داریم با توجه به برگزاری مداوم این جشنواره در مازندران، وزیر فرهنگ و ارشاد همانند دیگر پروژه‌های فرهنگی اعتبار مصوبی برای جشنواره وارش در نظر گیرد تا برگزاری مطلوب این جشنواره در مازندران عوامل اجرایی جشنواره را با چالش مواجه نکند.

نیازآذری از اعلام حمایت موسوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی خبر داد و افزود: امیدواریم با بازدید امینی معاون سرمایه‌گذاری سازمان گردشگری، شاهد حمایت جدی این سازمان از جشنواره سراسری فیلم کوتاه وارش در مازندران باشیم.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول