اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مؤسسه آموزش عالی ایوانکی

محسن رضایی از ناگفته‏های جنگ می‏گوید

خبرگزاری فارس: محسن رضایی، فرمانده سال‏های دفاع مقدس با حضور در مؤسسه آموزش عالی ایوانکی از ناگفته‏های جنگ برای دانشجویان می‏گوید.

محسن رضایی از ناگفته‏های جنگ می‏گوید

رئیس مؤسسه آموزش عالی ایوانکی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در ایوانکی در این باره اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور مسئولان و مدیران ارشد کشور در دانشگاه‏ها و مؤسسات آموزش عالی، از محسن رضایی، فرمانده سال‏های دفاع مقدس دعوت شد تا در جمع دانشجویان ایوانکی حضور یابد.

علی‏محمد احمدوند ادامه داد: به همین بهانه و به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارک دفاع مقدس که یادآور جان‏فشانی‏ها و رشادت‏های غیورمردان سپاه اسلام است، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده جنگ سال‏های دفاع مقدس در مراسمی در روز یک‏شنبه، دوم مهرماه امسال از ساعت 10 تا 12 پیش از ظهر در مؤسسه آموزش عالی ایوانکی سخنرانی می‏کند.

وی تصریح کرد: این مراسم با حضور پرشور خانواده‏های معظم شهیدان دانشجوی ایوانکی، مسئولان، استادان و دانشجویان در سالن اجتماعات مؤسسه آموزش عالی ایوانکی برگزار می‏شود و محسن رضایی علاوه بر سخنرانی، به سوالات دانشجویان در بخش‏های مختلف پاسخ می‏دهد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول