اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق:

تقویت بینش دینی توطئه‌های دینی را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به اینکه مردم عراق سال‌های زیادی از بینش دینی دور نگه داشته شدند تصریح کرد: هر چه بینش دینی مردم بیشتر باشد توطئه‌های سیاسی خنثی خواهد شد.

تقویت بینش دینی توطئه‌های دینی را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین سید عمار حکیم عصر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی در سخنانی با اشاره به اینکه کشور عراق در شرایط تثبیت قرار دارد افزود: برخی گروه‌ها به دنبال فتنه‌گری هستند ولی این اقدامات کم‌اثر بوده و روند عمومی حرکت مثبتی را در پیش گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در کشور عراق نوعی تکثرگرایی و تنوع مذاهب وجود دارد گفت: باید از این فرصت برای ایجاد ارتباط با گروه‌های مختلف استفاده شود.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به اینکه در کشور عراق حقوق اکثریت به کار گرفته می‌شود افزود: هر چه مسائل داخلی منسجم‌تر باشد دخالت‌ها و تنش‌ها کمرنگ‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اوضاع منطقه‌ای بر کشور عراق تاثیر می‌گذارد گفت: باید انسجام و استحکام را بیشتر کنیم تا مسائل منطقه در عراق تاثیر نگذارد.

حکیم با اشاره به اینکه گروه‌هایی که در رأس عراق هستند نسبت به خدمت کردن به مردم توجه جدی دارند بیان کرد: ما نیز مسئولان را به این سمت و سو تشویق می‌کنیم.

وی با اشاره به اوضاع کشور عراق افزود: عراق کشوری ثروتمند است و استخراج نفت افزایش خوبی داشته است.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به اینکه مردم عراق سال‌های زیادی از بینش دینی دور نگه داشته شدند تصریح کرد: هر چه بینش دینی مردم بیشتر باشد توطئه‌های سیاسی خنثی خواهد شد.

وی گفت: هر چه به مسائل دینی، فرهنگی و هنری اهتمام داشته باشیم پروسه پیشرفت با سرعت بیشتری دنبال می‌شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول