اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر اردبیل:

سیاسی کردن فضای شورا اجحاف در حق مردم است

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: ‌سیاسی کردن فضای شورا و شهرداری کار درست و معقولی نیست و اجحاف در حق مردم است.

سیاسی کردن فضای شورا اجحاف در حق مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی ظهر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: بنده به عنوان سیاسی‌ترین عضو شورای از لحظه‌ای که وارد شورا و شهرداری می‌شوم تمام تفکرات جناحی و حزبی خود را کنار می‌گذارم.

وی خاطرنشان کرد:‌ بنده به یگانگی خدا قسم می‌خورم که در شش سال گذشته هیچ وقت با اغراض سیاسی، حزبی و گروهی خود رأی به مصوبات نداده‌ام چراکه معتقدم نهال نوپای شورا باید از صدماتی همچون حزب‌‌بازی، باند‌بازی و سیاسی‌بازی به دور بوده و مصون بماند.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل یادآور شد: افتتاح پروژه‌های عمران شهری در طول پنج هفته در حقیقت فرصت خوبی است تا عملکرد شورا و شهرداری به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و از شهرداری انتظار می‌رود طرح‌های آماری افتتاح را در هر منطقه متناسب با هفته تعیین‌شده آماده کرده تا رنگ کهنگی و غبار روی آن ننشیند.

این مسئول گفت: اصلاً نباید افتتاح‌های پنج هفته‌ای شهرداری را به حساب تبلیغات زود‌هنگام شورای شهر گذاشت بلکه شهرداری با تمام توان با حمایت شورای شهر در پنج ماه گذشته در حد وسیع فعالیت‌های عمرانی داشته که هیچ دستگاه اجرایی در استان این قدر فعالیت عمرانی را انجام نداده است.

زنجانی تاکید کرد: ما امسال را سال فشار بر شورا و شهرداری می‌دانیم و معتقدیم روز به روز اظهار‌نظرها و برخی حاشیه‌سازی‌ها علیه شورا ایجاد می‌شود اما بهتر است در نهایت آرامش این فشار‌ها را به فرصت خدمت بیشتر تبدیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه عضو دیگر شورای شهر اردبیل نیز وضعیت نامناسب سوئیت در اختیار شهرداری و شورای شهر را یادآور شد و بیان داشت: بهتر است در نظافت و پاکیزه نگه داشتن این فضا برای حضور مسافران و گردشگران همتی شایسته داشته باشیم.

عزیزه تراز گفت: در آستانه انتخابات شوراها در کنار نشان دادن توانمندی‌های خود باید از هرگونه سوء استفاده جلوگیری شود و تک‌تک اعضا دوست ندارند از امکانات و تجهیزات شهرداری در مسیر انتخابات یا به نفع خود سوء استفاده کنند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول