اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان:

تولید اطلاعات مهم‌ترین زیرساخت تصمیم‌سازی هوشمندانه است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد و روز خبرنگار گفت: تولید اطلاعات در جوامع امروزی مهم‌ترین زیرساخت تصمیم‌سازی‌های هوشمندانه و نظارت پیوسته بر نحوه اجرای آنهاست.

تولید اطلاعات مهم‌ترین زیرساخت تصمیم‌سازی هوشمندانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته در این پیام، 17 مرداد روز خبرنگار را به همه روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و سخت‌کوشان عرصه اطلاع‌رسانی کشور تبریک گفت.

در این پیام آمده است: دانایی موهبتی الهی است که از قلم سرچشمه می‌گیرد و همانا بر اندیشه جویندگان حقیقت، نقش می‌زند، از این روی روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و در یک کلام اصحاب رسانه‌ها، حامیان و نگاهبانان راستین قلم و آگاهی هستند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه روز خبرنگار، یادآور انسان‌هایی است که با قلم و زبان روشنگرشان راهی میان تاریکی و ازدحام کلمات می‌گشایند و تصویری از آن را در جان و اندیشه ما ترسیم می‌کنند، تصریح کرده است: تولید اطلاعات در جوامع امروزی مهم‌ترین زیرساخت تصمیم‌سازی‌های هوشمندانه و نظارت پیوسته بر نحوه اجرای آنهاست، بدین ترتیب نشر اطلاعات، چراغ پر فروغی را می‌ماند که راه بالندگی و پیشرفت را پیش روی انسان‌های مشتاق می‌نهد.

این پیام می‌افزاید: توسعه این مرز و بوم تحقق نخواهد یافت مگر به همت انسان‌های سخت‌کوش و پرتلاش، تیزهوش و دوراندیش، صادق و منصف و آنان که بی‌آلایش در قاموس قلم خبرنگاری، سختی‌های کار را به جان خریده تا با همدلی و وحدت روشنی‌بخش راه باشند و شناخت آسیب‌ها، آفرینش موضوع‌های بدیع، مسیر تحول، بالندگی و توسعه میهن اسلامی را تسریع کنند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: در روزهای ماه مبارک رمضان، ماه بازگشت به فطرت زلال خدایی، این همت والا و پرثمر را همراه با یاد و خاطره شهدای عرصه اطلاع‌رسانی به ویژه شهید محمود صارمی و سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی، می‌ستاییم و از درگاه حضرت حق برای تمامی اهالی خبر و اطلاع‌رسانی در ادامه این راه توفیق روزافزون مسئلت داریم.

در پایان این پیام خاطرنشان شده است: سنگینی سختی کار، خطرات احتمالی و مسئولیت‌های اجتماعی شما عزیزان بر کسی پوشیده نیست، از این رو به حرمت قلم و شهدای آن و به احترام حقیقت بر خود فرض می‌دانم ضمن گرامی داشت این روز عزیز ارادت و تکریم خود را نسبت به شما پیشگامان دانایی در عرصه اطلاع‌رسانی کشور اعلام دارم.

 

* 17 مرداد روز مجاهدان بی‌منت و سخت‌کوشان با همت است

حسن قهرمانی‌مطلق فرماندار شهرستان همدان نیز در پیامی به مناسبت روز خبرنگار با بیان اینکه 17 مرداد یادآور لحظات افتخارآفرین شهادت فرزندی پاک از اصحاب رسانه است، اظهار داشت: شهید صارمی، مصداق امانتداری، صداقت، هوشمندی و از خودگذشتگی بود که خون پاکش در چشمه‌سار شهیدان همیشه جاوید جاری شد و به دریای خروشان ایثار و عزت ایران اسلامی پیوست.

در این پیام آمده است: 17 مرداد روز خبرنگار، روز انسان‌های صادق و مخلص و مجاهدان بی‌منت و سخت‌کوشان با همت، و تداعی‌گران رشادت، تیزبینی، بی‌باکی و شهامت و شهادت‌طلبی در راه تعالی میهن اسلامی و روزی است که شکوفایی و درخشش قلم در پرتو جانبازی خبرنگار ایرانی نمود پیدا می‌کند.

در ادامه این پیام با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگی خبرنگاران در ماه رحمت و مغفرت تصریح شده است: فرا رسیدن این روز با عظمت را به فعالان عرصه خبر و طلایه‌داران جبهه آگاه‌بخشی، صمیمانه تبریک عرض کرده و امیدوارم با عنایت خداوند متعال تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و منویات داهیانه مقام معظم رهبری همواره در خدمت به اسلام، انقلاب اسلامی و مردم فهیم پایتخت تاریخ و تمدن ایران موفق، مؤید و سربلند باشید.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول