اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رشت:

طرح شهروند الکترونیک رشت پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار رشت از پیگیری اجرای طرح شهروند الکترونیک در این شهر خبر داد.

طرح شهروند الکترونیک رشت پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت محمدعلی ثابت‌قدم پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر رشت پیگیری موضوع شهروند الکترونیک را یکی از اقدام‌های مهم این شهرداری عنوان کرد و اظهار داشت: بحث پیگیری این طرح در استانداری مطرح شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح شهروند الکترونیک فضای جدیدی در شهر حاکم می‌کند ابراز کرد: هنوز وضعیت فضای این طرح مشخص نیست و رشت باید متولی آن باشد.

شهردار رشت صدور پروانه‌های ساختمانی و مشکلات نظام مهندسی را از موارد مورد بحث ذکر کرد و گفت: با الکترونیکی شدن فعالیت‌ها این مشکلات نیز برطرف می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت کنده‌کاری‌های رشت اذعان کرد: درباره حفاری‌های رشت جلسه‌ای با مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان برگزار کردیم اما این شرکت برنامه منسجمی را ارائه نمی‌دهد.

این مسئول ادامه داد: تداخل زمانی فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب با شهرداری رشت مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده و هزینه‌ها را افزایش داده است.

وی، ساماندهی بازارچه‌ها را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و افزود: در این زمینه با سازمان میادین و تره‌بار جلسه‌ای برگزار شد تا وضعیت بازارچه‌ها ساماندهی شود.

ثابت‌قدم با بیان اینکه سازمان‌های متولی باید استقلال بودجه‌ای داشته باشند خاطر نشان کرد: فعال کردن سامانه 137 برای نزدیک‌تر شدن به نظرات مردم از جمله برنامه‌هایی است که انجام می‌شود.

وی ساماندهی باغ‌های پراکنده، پیگیری پروژه قطار شهری رشت، رسیدگی به وضعیت کارکنان شهرداری و... را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول