اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی:

دائماً در دوره مدیریت 26 ساله‌ام در سفر بودم

خبرگزاری فارس: مدیرکل سابق حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی گفت: در طول مدیریت 26 ساله‌ام دائم در سفر بودم و این نشان از میدانی بودن در محیط کار و هم‌جواری با همکارانم به‌ ویژه محیط‌بانان دارد.

دائماً در دوره مدیریت 26 ساله‌ام در سفر بودم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدحسین آقامیری ظهر امروز در مراسم تودیع خود که در محل سالن اجتماعات هتل میثاق برگزار شد، اظهار کرد: با وجود اینکه به همه عناصر بالادستی خود در حوزه سازمانی و برون‌سازمانی به ویژه مقام معظم رهبری ارادت داشته و دارم، به هیچ فرد یا گروه خاصی وابستگی نداشتم که این نشان از اتکا به خدا و تکیه بر توانایی بود که خداوند در اختیارم قرار داده است.

وی با اشاره به موضوع توجه و عشق‌ورزی همراه با محبت خالصانه به نیروی انسانی تحت سرپرستی خود افزود: سعی کردم برای خدا قوت‌گویی و ایجاد انگیزه تلاش، ضمن فراهم‌سازی زمینه هم‌دلی و تفاهم در محیط کار و در محل پست و پاسگاه‌ها این عمل را انجام دهم.

آقامیری به تعامل خود با مخاطبان و ارتباطات بین بخشی در حوزه نظام اجرایی اشاره و ادامه داد: آموزش، پژوهش، تحقیقات و تنویر افکار عمومی را در طول مدیریتم در استان خراسان‌رضوی مورد توجه قرار دادم به نحوی که 25 تا 30 درصد جریانات زیست‌محیطی ما در برنامه‌های تحقیقاتی سوددهی مطلوبی داشته است.

وی ادامه داد: ارتباط منطقی عالمانه با اصحاب رسانه و جراید و به ‌ویژه صدا و سیما آخرین و اثرگذارترین شاخص در مرامنامه مدیریتی‌ام قرار داشت زیرا ما سازمانی هستیم که نیازمند تعاملات رسانه‌ای و اقبال عمومی جامعه هستیم.

در ادامه این مراسم حمید جلالوند مدیرکل منصوب شده حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی اظهار کرد: حال که قرعه این مسئولیت سنگین به نام من افتاد از امام رضا (ع) می‌خواهم که من را در این مسیر به برکت حضورش در استان خراسان‌رضوی یاری کند.

وی با بیان اینکه سابقه کار در استان اراک و مدیریت اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان یزد را داشته، تاکید کرد: البته با استان خراسان‌رضوی و ظرفیت‌های زیست‌محیطی آن ناآشنا نبوده و تجربه کاری هر چند کوتاه را در این عرصه داشته‌ام.

در خاتمه این مراسم از تلاش‌های 40 ساله سیدحسین آقامیری در عرصه‌های زیست‌محیطی تقدیر و تجلیل به عمل آمد و لوح‌های یادبودی از طرف رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و استاندار خراسان‌رضوی و رؤسای محیط زیست شهرستان‌ها، فرمانداران، نهادهای مردمی به وی اهدا شد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول