اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی نیروی انتظامی زنجان:

خودروی روزه‌خواران توقیف می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان گفت: خودروهایی که سرنشینان آن تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند، توقیف و برای آنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

خودروی روزه‌خواران توقیف می‌شود

وجیه‌الله موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نیروی انتظامی در زمینه برخورد با افرادی که تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند با جدیت وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه با افرادی که در ملاءعام اقدام به روزه‌خواری می‌کنند، برخوردهای لازم صورت می‌گیرد، افزود: اطلاعیه لازم به تمامی اماکن‌ موجود در استان زنجان برای رعایت آداب ماه رمضان ارائه شده است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به ضرورت توجه به رعایت حال مردم در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: چندین رستوران و غذاخوری برای سرو غذا برای مسافران در ورودی شهر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه به جز رستوران‌های مجاز برای سرو غذا سایر رستوران‌ها و غذاخوری‌ها مجاز به سرو غذا نیستند، افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف با این افراد برخوردهای قانونی صورت می‌گیرد.

موسوی با بیان اینکه نیروی انتظامی تلاش دارد تا در ماه مبارک رمضان امنیت مطلوب‌تری را برای مردم فراهم کند، گفت: پلیس به صورت قانونی با روزه‌خواران مقابله می‌کند.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان خوردن و آشامیدن در ملا‌ءعام ممنوع است، گفت: بر اساس قانون خوردن و آشامیدن در ماه مبارک رمضان ممنوع و پلیس برابر قانون با این افراد برخورد می‌کند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان یادآور شد: خودروهایی که سرنشینان آن تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند، توقیف و برای آنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول