اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش چناران:

کمبود معلمان پایه ششم چناران از نیروهای مقطع راهنمایی تامین می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی آموزش و پرورش چناران در ارتباط با تامین نیرو برای این پایه‌ها گفت: کمبود معلمان پایه ششم چناران از نیروهای مقطع راهنمایی تامین می‌شود.

کمبود معلمان پایه ششم چناران از نیروهای مقطع راهنمایی تامین می‌شود

سیدمحمد سیدعبدالهی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران با اشاره به اجرای نظام 3-3-6 در سال تحصیلی آینده اظهار کرد: به منظور آموزش آموزگاران پایه‌های ششم و دوم ابتدایی در سال تحصیلی آینده، کلاس‌های ضمن خدمت ویژه معلمان این پایه‌ها برگزار شد.

این مسئول گفت: با توجه به اجرای این نظام در سال تحصیلی آینده بیش از 90 آموزگار در پایه ششم و 105 آموزگار در پایه دوم باید از آموزش‌های لازم برخوردار شوند.

معاون آموزشی و نوآوری اداره آموزش و پرورش چناران در ارتباط با تامین نیرو و فضای آموزشی لازم برای این پایه‌ها گفت: کمبود معلمان پایه ششم از نیروهای مقطع راهنمایی تامین می‌شود و در ارتباط با فضاهای آموزشی نیز در برخی مدارس با ایجاد کلاس‌های جدید و در برخی موارد با تغییر فضا و جابه‌جایی مدارس راهنمایی و ابتدایی مشکل را مرتفع کرده‌ایم.

سیدعبدالهی عنوان کرد: برای تامین مدرسان کلاس‌های ضمن خدمت، از بین معلمان با تجربه شهرستان هفت نفر را انتخاب و به تهران اعزام نمودیم که پس از طی دوره‌های لازم برای آموزش در این کلاس‌ها تعیین شدند.

معاون آموزشی آموزش و پرورش چناران ادامه داد: با توجه به دستورالعمل‌های ارسالی از وزارت آموزش و پرورش 60 درصد ساعات آموزشی مورد نیاز در تابستان و 40 درصد باقی مانده در دو ماهه نخست سال تحصیلی برگزار می‌شود.

هاشم لعل‌بذری یکی از مدرسان این کلاس‌ها نیز متذکر شد: عدم وجود منابع و کتاب‌های مورد نیاز برای تدریس از جمله مشکلاتی است که در برگزاری این کلاس‌ها وجود دارد.

وی در پایان اذعان داشت: در تهران که مدرسان و مولفان تدریس‌های لازم را ارائه دادند و قرار بر این بود که تا زمان برگزاری کلاس‌ها در شهرستان‌ها کتاب‌ها و یا سی‌دی‌های مورد نیاز در اختیار آموزگاران قرار گیرد، ولی تا امروز هنوز خبری نیست.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول