اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان خبر داد

28 هزار ثبت‎نام‎ شده کاریابی در گلستان دارای مهارت هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان گفت: 27 هزار و 869 نفر ثبت‎نام‎شدگان کاریابی در گلستان دارای مهارت هستند و در مراکز کاریابی شهرستان گرگان تاکنون 13 هزار و 551 نفر ثبت‎نام کردند.

28 هزار ثبت‎نام‎ شده کاریابی در گلستان دارای مهارت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان موسی بی‎باک بعد از ظهر امروز در جمع مدیران گرگان اظهار داشت: از تعداد ثبت‎نام شدگان مذکور تعداد 27 هزار و 869 نفر دارای مهارت هستند.

وی در خصوص تعهد اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان تصریح کرد: در سال جاری 14 هزار و 964 نفر تعهد اشتغال داشتیم که 12 هزار نفر در بخش مسکن و شهرسازی و مابقی نیز مربوط به سایر دستگاه‎‎های اجرایی بوده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان به میزان اشتغال ایجاد شده از سوی این اداره، در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: تعهد اشتغال این اداره 15 هزار و 218 نفر بوده که 19 هزار و 991 نفر اشتغال ایجاد شد و این میزان بیشتر از تعهد بوده است.

بی‎باک اضافه کرد: تعهد در بخش مسکن 9 هزار و 997 نفر بوده که تحقق اشتغال در این بخش به 14 هزار و 228 نفر رسید و در بخش غیرمسکن نیز تعهد 5 هزار و 221 بوده که تحقق آن در این بخش به 5 هزار و 736 نفر افزایش یافته و روند صعودی به خود گرفت.

وی یادآور شد: سال گذشته اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان در اشتغال ایجاد شده، توانست رتبه اول را کسب کند.

به گفته رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان بیشترین درخواست مردم در زمینه وام، تسهیلات و اشتغال بوده است.

بی‎باک در خصوص پیگیری درخواست‎های مردم اظهار داشت: اگر این خواسته‎ها معذوریت قانونی نداشته باشند با جدیت پیگیری شده و این امر به تسریع امور تاکید دارد. 

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول