اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ‌ دوچرخه‌سواری

رکابزن صنعت مس عنوان دومی کشور را کسب کرد

خبرگزاری فارس: رکابزن مس کرمان در رقابت‌های لیگ‌ دوچرخه‌سواری کشور در رشته کورسی جوانان عنوان دومی را به خود اختصاص داد.

رکابزن صنعت مس عنوان دومی کشور را کسب کرد

مهدی عبادالهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به ظرفیت و استعداد‌های بسیار خوب دوچرخه‌سواری کرمان اظهار داشت: کرمان اسطوره‌هایی مانند علی زنگی‌آبادی و حسین اسلامی را به جامعه دوچرخه‌سواری کشور معرفی کرده است و این مسئله حکایت از آن دارد که ورزشکاران کرمانی توانایی و قابلیت‌های بالایی دارند.

وی تصریح کرد: باشگاه صنعت مس طی چند سال گذشته برنامه‌های خوبی به منظور حمایت از رشته دوچرخه‌سواری در کرمان داشته است، مسئولان تیم به تازگی سیاست توجه به جوانان و جوانگرایی را در پیش گرفته‌اند و امیدواریم بتوانیم به خوبی پاسخگوی اعتماد آنها باشیم.

عبادالهی در مورد سطح مسابقات دوچرخه‌سواری کشور‌ گفت: مسابقات جوانان در شرایطی برگزار شد که اغلب دوچرخه‌سواران در شرایط مطلوبی قرار داشتند؛ به نظر من عامل انگیزه تأثیر زیادی در افزایش کیفیت این مسابقات داشت.

به گزارش فارس، مهدی عبادالهی رکابزن جوان و یکی از استعداد‌های رشته دوچرخه‌سواری موفق شد با پیراهن تیم صنعت مس عنوان نایب قهرمانی مسابقات در ماده اسکرچ‌ را به خود اختصاص دهد.

وی همچنین در مسابقات ماده دور امتیازی این مسابقات موفق به کسب عنوان سومی شد. 

دومین مرحله رقابت‌های لیگ کورسی جوانان در مواد پیست با حضور 10 تیم در پیست آزادی تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول