اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی فردوس خبر داد

ثبت 10 هزار نفر روز فعالیت در اردوهای هجرت فردوس

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس از پیش‌بینی ثبت 10 هزار نفر روز فعالیت در اردوهای هجرت در تابستان امسال خبر داد.

ثبت 10 هزار نفر روز فعالیت در اردوهای هجرت فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، غلامرضا اشرفی‌مقدم ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت سه بسیج سازندگی شهرستان فردوس اظهار کرد: اردوهای هجرت با هدف محرومیت‌زدایی، پرکردن اوقات فراغت جوانان و آشنایی نسل جوان با فرهنگ کار و تلاش برگزار می‌شود.

وی سهمیه آموزش و پرورش در اردوهای جهادی تابستان را 6 هزار نفر روز اعلام کرد و افزود: تاکنون 23 عرصه از سوی اداره آموزش و پرورش پیشنهاد شده است و انتظار می‌رود عرصه بیشتری به بسیج سازندگی معرفی شود.

مسئول بسیج سازندگی فردوس از برگزاری اردوهای هجرت جهادی 15 روزه با همکاری بسیج دانشجویی خبر داد و تصریح کرد: این اردوها در دورترین و محروم‌ترین نقاط شهرستان برگزار می‌شود و دستگاه‌ها نیز باید عرصه‌های خود را تا 10 تیرماه به بسیج سازندگی پیشنهاد دهند.

اشرفی‌مقدم همچنین از برگزاری اردوهای جهادی از سوی بسیج جامعه پزشکی با همکاری شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال‌احمر شهرستان فردوس خبر داد و گفت: در این اردوی جهادی تیم‌های پزشکی، بهداشتی و درمانی برای ارائه خدمات به روستاهای محروم اعزام می‌شوند.

فرماندار فردوس نیز مهم‌ترین خصوصیت اردوهای جهادی را اخلاص دانست و گفت: در اردوهای جهادی تنها ساخت‌وساز مهم نیست بلکه آنچه مهم است روح اخلاص و جلب رضایت خداوند است.

عباس اقبال افزود: پایه‌های نظام‌ مادی بر پایه پول، زور و تزویر و پایه‌های نظام الهی بر پایه اخلاص زنان و مردانی استوار است که فقط برای رضای خداوند کار می‌کنند.

وی تصریح کرد: حرکت بسیجی ملت ایران از سال 42 آغاز شد و تاکنون نیز ادامه دارد بنابراین باید با تقویت اردوهای جهادی، بسیجی‌وار در صحنه باشیم.

فرماندار فردوس اردوهای جهادی را به منزله اعتکافی برای نسل جوان دانست و یادآور شد: اردوهای جهادی نوعی اردو برای سازندگی معنوی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس نیز گفت: باید اردوهای جهادی در نسل چهارم انقلاب که دوران دفاع مقدس را ندیده‌اند، نهادینه شود.

عباسعلی سجادی افزود: با برگزاری اردوهای جهادی باید امانت مجاهدت در راه خدا را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: فرهنگ شیعی نوعی فرهنگ جهادی بوده و خمیرمایه اصلی این فرهنگ اخلاص در عمل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس یادآور شد: محور اصلی اردوهای جهادی، جوانان هستند و ایثار، مقاومت، صبر و از خودگذشتگی از خصوصیات جوانان حاضر در اردوهای جهادی است.

در این جلسه بر حمایت ادارات و سازمان‌های دولتی از گروه‌های جهادی تاکید شد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول