اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا تأکید کرد

استفاده از ابزارهای روز برای اشاعه فرهنگ دینی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به ضرورت افزایش فعالیت‌های فرهنگی در کشور بر لزوم به کارگیری از ابزار و وسایل ارتباطی جدید برای اشاعه فرهنگ دینی در جامعه تأکید کرد.

استفاده از ابزارهای روز برای اشاعه فرهنگ دینی

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا حجت‌الاسلام مهدی عباسی بعد از ظهر امروز در دیدار با جمعی از روحانیون و مبلغان بخش‌های مختلف شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه وظیفه اصلی متولیان دینی و امور فرهنگی در حال حاضر اشاعه فرهنگ و سیره ناب اسلامی است، اظهار کرد: همه موظفیم که با عمل درست، دقیق و به هنگام وظایف و برنامه‌های خود زمینه‌ساز توسعه جامعه شده و اقتدار و عزت کشور را تضمین کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضور روحانیون و ائمه جماعات در محافل و محیط‌های اجتماعی مانند مدارس و دانشگاه‌ها برای اشاعه و تبلیغ دستورات الهی و شرعی بسیار مهم و نتیجه‌بخش است، بیان کرد: باید ساز و کاری در سطح کشور فراهم شود که مسئولان توجه و حمایت بیشتری را از نهاد‌ها و ارگان‌های فرهنگی و دینی داشته و در این راستا تلاش کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به کم اثر بودن برنامه‌ها و طرح‌های کلیشه‌ای و تکراری برای جوانان و نوجوانان تصریح کرد: متأسفانه در حوزه‌های مربوط به امور برنامه‌سا‌زی برای اقشار جوانان و نوجوانان غالبا از فعالیت‌ها و طرح‌هایی بهره‌گیری به عمل می‌آید که بازده و خروجی آنها بسیار پایین بوده و همین امور به تدریج موجب بی انگیزگی و بی علاقگی جوانان به امور و برنامه‌های فرهنگی اجرا شده می‌شود.

عباسی با بیان اینکه در دوره‌ کنونی که بهره‌گیری از شیوه‌ها و ابزار‌های نوین ارتباط جمعی و فردی بسیار متداول و پر بازده است، می‌توان حداکثر بهره‌برداری را از طرح‌های فرهنگی به عمل آورد، تصریح کرد: ابتکارات و ایده‌های به‌روز و جدید باید به طور مکرر و مستمر برای گرایش جوانان به امور دینی مورد استفاده مسئولان و متولیان امور فرهنگی قرا گیرد.

وی تلاش‌های شبانه‌روزی استکبار و دولت‌های غربی برای براندازی نرم در جمهوری اسلامی و استحاله فرهنگی را زنگ هشداری جدی برای مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: دین مقدس اسلام همواره به مسلمانان سفارش می‌کند که از تمام قوا و امکانات خویش برای پیروزی و غلبه بر دشمنان و مستکبران عالم استفاده کنید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرا شده در بخش‌های مختلف این شهرستان را در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار فراوان و قابل توجه ارزیابی و اضافه کرد: امیدواریم که با تلاش و همت مضاعف زمینه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه‌های گوناگون فراهم شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول