اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

القای نبود وجود نشاط در جامعه از افکار شوم دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: القای نبود نشاط در جامعه از افکار شوم دشمنان اسلام و ایران است.

القای نبود وجود نشاط در جامعه از افکار شوم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در جلسه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صحیح و پرکردن اوقات فراغت جوانان می‌توانیم از بسیاری از آسیب‌های منفی جلوگیری کنیم.

فرماندار گناباد با بیان اینکه القای نبود نشاط در جامعه از افکار شوم دشمنان اسلام و ایران است، گفت: ما مسلمان و پیرو قرآنیم که به ما آموخته ذکر خدا باعث نشاط و آرامش روح است.

وی ادامه داد: با عنایت به نامگذاری امسال، 111 سال قبل عده‌ای از روحانیت اصفهان اعلامیه‌ای مبنی بر حرام بودن استفاده از هر نوع کالای خارجی صادر کردند ولی متاسفانه به دلیل فضای حاکم این خواسته عملی نشد.

صفایی افزود: در حال حاضر با فضای حاکم بر ایران باید همه با هم در راه رسیدن به این هدف بزرگ که ضربه مهلکی بر دشمنان ایران اسلامی خواهد بود گام برداریم.

وی از تمام مسئولان اجرایی شهرستان خواست که هماهنگی و تعامل لازم را در این ارتباط داشته باشند تا کلاس‌ها و اردوها از نظر کمی و کیفی به نحو مطلوبی برگزار شود و ترتیبی اتخاذ گردد تا از موازی‌کاری نیز جلوگیری شود.

صفایی بیان داشت: تمامی ادارات و نهادهایی که طرح اوقات فراغت دارند برنامه‌های خود را با ذکر مشخصات دقیق به ستاد اوقات فراغت در فرمانداری اعلام کنند.

فرماندار گناباد گفت: پس از جمع‌آوری طرح‌ها، با دعوت دبیر ستاد اوقات فراغت جلسه تخصصی با حضور ادارات مربوطه به منظور برنامه‌ریزی و جلوگیری از موازی‌کاری برگزار می‌شود.

وی افزود: از طریق بخشداران به روستاها اعلام شود که شورای فرهنگی روستاها در راستای هماهنگی کلاس‌ها فعال شده و برنامه‌های خود را اعلام کند.

صفایی تصریح کرد: ادارات و نهادها برنامه‌ریزی لازم را برای جذابیت و شاد بودن محیط برگزاری کلاس‌ها مدنظر داشته باشند.

وی گفت: مسئولان برگزاری کلاس‌ها باید نظم و انضباط و حضور دانش‌‌آموزان را در کلاس‌ها به خوبی کنترل و ثبت و ضبط کنند تا مشکلی ایجاد نشود و به منظور بازدید رایگان دانش‌آموزان از مکان‌های زیست‌محیطی شهرستان و حومه با اداره محیط زیست هماهنگی لازم را به عمل آورند.

صفایی تصریح کرد: تمامی ادارات دارای برنامه اوقات فراغت برنامه‌های قابل اجرای خود را جبرای درج در نشریات محلی به این نشریات ارسال کنند.

وی گفت: شهرداران با ادارات مربوطه جهت نصب پارچه‌نوشته‌های تبلیغاتی برنامه‌های تابستانی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول