اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بانه:

تقدیم 850 شهید برگ زرینی از افتخارات مردم بانه است

خبرگزاری فارس: فرماندار بانه تقدیم 850 شهید در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب را برگ زرینی از افتخارت مردم شهید پرور این شهرستان دانست.

تقدیم 850 شهید برگ زرینی از افتخارات مردم بانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسعود منصوری عصر امروز در یادواره شهدای 15 خرداد و مراسم ارتحال امام(ره) در بانه اظهار کرد: تقدیم 850 شهید گلگون‌کفن، یک‌هزار و 200 جانباز و بیش از 100 آزاده در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب توسط مردم این شهرستان مرزی سندی محکم بر ولایت‌مداری و عشق قلبی آنان به وطن است.

وی با بیان اینکه 215 نفر از مردم بی‌گناه این شهرستان در 15 خرداد 63 با حمله هوایی جنگنده‌های رژیم بعثی به شهادت رسیدند، تصریح کرد: زنده‌ نگه‌داشتن یاد و خاطره این شهدای دفاع مقدس در کنار شهدای 15 خرداد 42 از اهداف برگزاری این برنامه است.

فرماندار بانه زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره امام(ره) را از دیگر اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد و گفت: برگزاری این‌گونه مراسمات و بیان اندیشه‌ها و تفکرات الهی و انسان‌ساز امام(ره) می‌تواند گام ارزنده‌ای در راستای افزایش سطح بصیرت و شناخت مردم به‌ویژه قشر جوان جامعه باشد.

منصوری در ادامه با اشاره به شخصیت والای امام(ره) و نقش ارزنده ایشان در احیای ارزش‌های اسلام در عصر حاضر گفت: امام‌خمینی(ره) با رهبری انقلاب اسلامی میلیون‌ها انسان را از ظلمت به‌سوی نور هدایت کرد و شخصیت تازه‌ای به تمام مسلمانان دنیا بخشید.

وی خاطرنشان کرد: بیداری‌ اسلامی مسلمانان در سراسر جهان الگو گرفته از حرکت سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) است.

فرماندار بانه بیان تلاش‌های امام و یادآوری تفکرات بلند و ارزنده ایشان به نسل جوان را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ترویج و توسعه افکار و اهداف امام(ره) در جامعه مسیر ما را برای رسیدن به اقتدار و خودکفایی کامل هموار می‌کند.

گفتنی است؛ غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بانه از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول