اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت

760 پایگاه تابستانی در کردستان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کردستان گفت: امسال 760 پایگاه تابستانی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان راه‌اندازی می‌شود.

760 پایگاه تابستانی در کردستان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سالار عرفانی‌نسب سه‌شنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: هدف از برپایی این پایگاه‌ها استمرار فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان در طول سال‌ تحصیلی متناسب با سند تحول بنیادین و تبلیغ فرهنگ نظم و بهره‌وری و استفاده بهینه و مثبت از اوقات فراغت میان دانش‌آموزان است.

وی همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، توجه به علاقه، استعداد و توانایی آنها و محرومیت‌زدایی را از دیگر اهداف برپایی پایگاه‌های تابستانی در کردستان برشمرد.

وی یادآور شد: تلاش برای جلب مشارکت والدین در مدیریت و بهره‌وری اوقات فراغت دانش‌آموزان و تلاش برای افزایش شادی و نشاط و ارتقای سلامت روحی آنها نیز از سیاست‌های اجرایی پایگاه‌های تابستانی است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کردستان تصریح کرد: از جمله رشته‌های پایگاه‌های یاد شده قرآن و عترت، فرهنگی و هنری، علمی و پژوهشی، توانمندسازی، مهارت‌آموزی، سازندگی و زیباسازی محیطی و فضاسازی مجازی است.

عرفانی‌نسب اضافه کرد: پیش‌بینی اعتبار برای پایگاه‌های تابستانی امسال 350 میلیون تومان است که از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود.

وی گفت: برای برپایی هرچه بهتر پایگاه‌های اوقات فراغت در تابستان امسال نیاز به مشارکت و همکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی استان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پیش‌بینی می‌شود امسال بین 30 تا 35 درصد دانش‌آموزان استان در پایگاه‌های اوقات فراغت مشارکت کنند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول