اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام جوشقانیان:

شهدا‌‌ ‌در مقابل دشمنان تا آخرین قطره خون ایستادگی کردند

خبرگزاری فارس: رئیس موسسه سیره تفحص شهدا گفت: شهدای ما ‌در مقابل دشمنان تا آخرین قطره خون ایستادگی کردند، اما تن به ذلت ندادند.

شهدا‌‌ ‌در مقابل دشمنان تا آخرین قطره خون ایستادگی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، حجت‌الاسلام جوشقانیان ظهر امروز در دهمین یادواره 27 شهید منطقه گلشن گلستان و امین‌شهر انار با بزرگداشت مقام معظم شهدا و خانواده‌های معزز آنان اظهار داشت: شهدا‌ی ما پیروان واقعی اهل‌بیت و ائمه معصوم (ع) بودند و ‌در مقابل دشمنان تا آخرین قطره خون ایستادگی کردند، اما تن به ذلت ندادند.

وی افزود: شهدا با خدا معامله کردند و ما نیز وظیفه داریم از سیره امامان معصوم (ع) و شهدا‌ پیروی کنیم و محبت اهل‌بیت (ع) و سخنان آنان معیار عملکرد ما باشد و هرگز آنها را فراموش نکنیم.

‌حجت‌الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین‌شهر انار نیز در این آیین به نقش و جایگاه شهدا پرداخت و گفت: ما نباید شهدا را فراموش کنیم، هر چه داریم از شهدا است، این مردان بزرگ که با خون خود درخت تنومند اسلام را آبیاری کردند.

وی بیان داشت: شهدای ما کسانی بودند که از جان، مال و فرزند خود گذشتند و آخرت را گرفتند، شهدا همیشه زنده‌اند و به ما درس چگونه زیستن و چگونه مردن را آموختند.

فلاحی ابراز داشت: شهدا با فداکاری‌های خود رسالت عظیمی بر دوش ما گذاشتند و آن حفظ و حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیروی از ولایت و تلاش در راه پیشرفت مملکت اسلامی است.

این یادواره در مسجد چهارده معصوم گلشن شهرستان انار برگزار و این مراسم معنوی با حضور پرشور خانواده‌های معزز شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد‌.

نمایشگاه از فکه تا مکه

همچنین امروز نمایشگاه‌ "از فکه تا مکه" با طراحی ماکت عملیات ‌کربلای پنج، ‌خانه حضرت زهرا (س)، گودی قتلگاه، ماکت گلزار شهدا، خانه خدا به همراه عکس و پوستر از شهدا و جنگ در حاشیه این یادواره برپا شده بود. 

این نمایشگاه به مدت سه روز برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول