اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

11 خردادماه

کاشانی‌ها میزبان سفیران گلگون خونین‌شهر می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه کاشان از میزبانی این شهرستان از پیکر شهدای اعزامی از خرمشهر در یازدهم خردادماه خبر داد.

کاشانی‌ها میزبان سفیران گلگون خونین‌شهر می‌شوند

محمد رضوان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: پیکر 90 شهید گلگون‌کفن دوران دفاع مقدس که به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس از خرمشهر به قصد مرقد مطهر امام راحل اعزام شده‌اند پنجشنبه‌شب 11 خردادماه مهمان مردم شهیدپرور کاشان می‌شوند.

 وی مدت زمان توقف پیکر این شهدا در کاشان را حدود 12 ساعت ذکر و عنوان کرد: مراسم تجدید میثاق و وداع با پیکر این شهدای وارسته با حضور مردم دارالمؤمنین کاشان برگزار می‌شود تا مردم این خطه بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های شهدا و انقلاب به اثبات برسانند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه کاشان خاطرنشان کرد: این شهدا همزمان با 14 خردادماه سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی به مراد خود می‌پیوندند و مردم ولایتمدار و شهیدپرور ایران‌زمین نیز با تجدید میثاق با این شهدا در جوار مرقد امام روح‌الله صحنه‌هایی از عشق به ولایت و شهادت را به نمایش می‌گذارند.

رضوان‌نژاد همچنین از برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران توسط نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان حضرت آیت‌الله نمازی خبر داد و گفت: این مراسم شب 14 خردادماه در مسجد صفاری این شهرستان بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور خیل مشتاقان ولایت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول