اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

مردم باشت از عدم استقلال ادارات ناراضی‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان باشت گفت: اکنون بیشترین نارضایتی مردم در مورد استقلال ادارات این شهرستان است که مسئولان استانی باید به فکر باشند.

مردم باشت از عدم استقلال ادارات ناراضی‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، عبدالرحیم عبودی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا حدود زیادی از مسئولین در بحث رسیدگی به مشکلات مردم رضایت دارم اما از بعضی مدیران گلایه‌مندیم و باید همه فکر و ذهنشان برای حل مشکل مردم باشد نه منافع خودشان.

وی بیان کرد: در بحث فرهنگی، باشت شاید تنها شهرستانی است مسئولان آن با دفتر امام جمعه هماهنگی کامل دارند.

عبودی در ادامه افزود: جوانان این شهرستان علاقه و تمایل زیادی نسبت به مسائل دینی و مذهبی دارند و نمونه و مصداق بارز همین است که در نماز جمعه و مراسمات مذهبی بیشتر جوانان شرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: در بحث ورزش پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی داریم ولی متأسفانه از امکانات و بودجه‌های ورزشی گلایه‌مندیم چراکه خیلی کمتر از آن ‌چیزی که حق ورزش باشت است به این شهرستان می‌رسد.

امام جمعه باشت در مورد برگزاری نماز در این شهرستان  اظهار کرد: به لطف خدا در همه مساجد نماز جماعت برگزار می‌کنند به طوریکه قبلاً اینگونه نبوده و در اکثر مدارس هم نماز جماعت داریم.

عبودی گفت: نیاز شدیدی به تأسیس حوزه علمیه داریم برای اینکه بتوانیم همه مساجد و مدارس شهر و تمام روستا‌های اطراف را از نظر مبلغین دینی پوشش دهیم.

عبودی گفت: توصیه‌ای که به مسئولین ادارات دارم این است که خودشان را خدمتگزار مردم بدانند و به فرموده مقام معظم رهبری شبانه‌روزی برای مردم تلاش کنند.

امام جمعه این شهرستان به مشکلات مردم اشاره و عنوان کرد: بیشتر نارضایتی مردم در بحث استقرار و استقلال ادارات است و در این مورد لازم است که مسئولین استانی توجه بیشتری به این شهرستان داشته باشند.

حجت‌الاسلام عبودی بیان کرد: از نظر امنیت منطقه در شرایط خوبی به سر می‌برد، توصیه‌ای که به دستگاه قضایی و نیروی انتظامی داریم این است که با جدیت بیشتر با کسانی که عامل ناامنی در جامعه هستند برخورد کنند به خصوص در بحث اعتیاد و مواد مخدر با کسانی که دنبال خرید و فروش مواد مخدر هستند با قاطعیت برخورد شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی باشت گفت: برای کم شدن مواد مخدر اعتقاد دارم که جوانان را باید با فضای دینی آشنا کرد تا خودشان به این سمت نروند.

وی گفت: بیش از 14 اداره در جلسه‌ای که با دفتر فرهنگی امام جمعه داشتند قرار بر این گذاشتند که برگزاری مراسم اعتکاف در چهار مسجد این شهرستان برگزار شود و از همین جا از همه مردم دعوت می‌کنم که در این مراسم معنوی شرکت کنند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول