اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

رژیم صهیونیستی منفورترین حکومت دنیاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد گفت: رژیم نامشروع صهیونیستی منفورترین و پلید‌ترین حکومت دنیاست.

رژیم صهیونیستی منفورترین حکومت دنیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در آیین این هفته نماز جمعه مرکز خراسان‌شمالی با اشاره به سالروز غصب سرزمین فلسطین توسط رژیم اشغالگر قدس اظهار داشت: صهیونیست‌ها طی اشغال سرزمین اسلامی فلسطین جنایات و قتل عام‌های زیادی را انجام داده‌اند.

وی با انتقاد از سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشر به دلیل بی‌تفاوت بودن در قبال جنایات رژیم صهیونیستی گفت: طرفداران به اصطلاح حقوق بشر با وجود این جنایات  تاکنون هیچ عکس‌العملی از خود نشان نداده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین روز زن و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) را مورد اشاره قرار داد و گفت: این بانوی بزرگوار نه تنها برای زنان و مردان مسلمان، بلکه برای بشریت اسوه و الگو و نمونه است.

وی تصریح کرد: خانواده‌های متعهد با الگو قرار دادن این بانوی بزرگوار و پیروی از سیره و روش زندگانی آن حضرت، نسلی پاکیزه تربیت خواهند کرد.

خطیب جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: امامت و ولایت از پیوند امیرالمومنین علی (ع) و دخت نبی اکرم (ص) شروع شد و با امامت ائمه اطهار، اسلام ناب محمدی (ص) برای شیعیان و مسلمانان جهان نهادینه و گسترش یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با نگران خواندن افزایش آمار طلاق در جامعه، آن را ناشی از عدم تربیت صحیح برشمرد.

امام جمعه بجنورد به دیدگاه دین اسلام در مورد خانواده اشاره کرد و یادآور شد: اسلام به خانواده و استحکام آن نهایت توجه را دارد، از این رو باید بنیان‌های خانواده را تقویت و از مسائلی که به این بنیان آسیب وارد می‌کند پرهیز کرد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول