اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای دولت نهم تاکنون صورت گرفت

ساخت 67 هزار واحد مسکن در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای دولت نهم تاکنون برای ساخت 67 هزار و 500 واحد مسکن در خراسان‌جنوبی اقدام شده که برخی افتتاح شده و تعدادی در دست ساخت است.

ساخت 67 هزار واحد مسکن در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی نیکزاد ظهر امروز در بازدید از پروژه سایت اداری مسکن مهر بیرجند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای دولت نهم تاکنون برای ساخت 67 هزار و 500 واحد مسکن در خراسان‌جنوبی اقدام شده که برخی افتتاح شده و تعدادی در دست ساخت است، اظهار داشت: این میزان به اندازه 37 درصد مسکنی است که قبل از دولت نهم و دهم در خراسان‌جنوبی ساخته شده است.

وی ادامه داد: تاکنون از این میزان 25 هزار واحد در سطح استان افتتاح شده که 5 هزار واحد آن در شهرها و 20 هزار آن در روستاها قرار دارد.

نیکزاد با اشاره به افتتاح 1.5 میلیون واحد مسکن در سطح کشور گفت: از این میزان 25 هزار واحد باید در خراسان‌جنوبی افتتاح شود که 9 هزار واحد در روستاها توسط بنیاد مسکن و 16 هزار واحد آن در شهرهای بالا و زیر 25 هزار خانوار و بافت‌های فرسوده افتتاح خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به هزینه انشعاب آب، برق و فاضلاب مسکن‌های مهر افزود: در هیچ جای ایران واحدهای مسکن مهر بدون آب، برق و فاضلاب تحویل اعضا نمی‌شود.

نیکزاد هزینه انشعاب آب، برق و فاضلاب مسکن مهر استان را در مجموع 900 هزار تومان عنوان کرد و یادآور شد: از این میزان 250 هزار تومان انشعاب برق، 400 هزار تومان انشعاب آب و 250 هزار تومان انشعاب فاضلاب است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول