اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین هفته

کورس اسب‌دوانی کاشان و آران بیدگل پی‌گیری شد

خبرگزاری فارس: هفته سوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل پی‌گیری شد.

کورس اسب‌دوانی کاشان و آران بیدگل پی‌گیری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در هفته سوم مسابقات اسب‌دوانی کورس بهاره شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل که ظهر امروز در مجتمع سوارکاری مزرعه نو  کاشان ادامه یافت 16 رأس اسب از نژادهای، محلی، عرب و عرب کرد در قالب سه کورس و در مسافت یکهزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در کورس اول، اسب‌های نژاد کرد، کرد محلی، عرب، عرب کرد به ترتیب اسب سحر به مالکیت عباس فرمانیان و چابک‌سواری مهدی جعفری، اسب عروس به مالکیت فرامرز صفاری با چابک‌سواری ابوالفضل جمالی، اسب سهند به مالکیت حسین اربابی با چابک‌سواری حسین جعفری و اسب آذرخش به مالکیت حسین اربابی و چابک‌سواری حسین جعفری موفق شدند مقام اول این کورس را به خود اختصاص دهند.

در کورس دوم  و در بخش اسب‌های نژاد کرد محلی شش رأس اسب شرکت داشتند که در این کورس اسب بومی به مالکیت ابوالفضل جمالی و چابک‌سواری ابوالفضل جمالی از باشگاه سهیل، اسب طوفان به مالکیت علی خانی و چابک‌سواری علی رمضانی از باشگاه سمند و همچنین اسب زیبا به مالکیت حسین جعفری و چابک‌سواری حسین جعفری از باشگاه سهیل به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رقابت‌های اسب‌های عرب و عرب کرد نیز پنج رأس اسب شرکت داشتند که در این بخش اسب دول دول به مالکیت مرتضی عباسی و چابک‌سواری حسین جعفری از باشگاه سمند، اسب چالاک به مالکیت محمدرضا نیک‌مقدم و چابک‌سواری حمید کوهی از باشگاه غرور و همچنین اسب مبارک به مالکیت علی محمد عابدینی و چابک‌سواری سلمان اسدپور از باشگاه سناتور به ترتیب موفق شدند مقام اول تا سوم را کسب کنند.

در رقابت‌های اسب‌های ترکمن دوخون نیز سه رأس اسب شرکت داشتند که اسب بصیرخان به مالکیت بیژن ربانی و چابک‌سواری حسین خادم از باشگاه شبدیز، اسب بهرام به مالکیت علی محمد عابدینی و چابک‌سواری محسن یزدی از باشگاه سناتور و اسب سهند به مالکیت حسین اربابی و چابک‌سواری حسین جعفری از باشگاه سمند موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

در کورس سوم و در بخش اسب‌های کرد، اسب ناتاشا به مالکیت علی محمد عابدینی و چابک‌سواری محسن پردل از باشگاه سناتور، اسب طوفان به مالکیت مهدی علیخانی و چابک‌سواری علیرضا رمضانی از باشگاه سمند و اسب زاغول به مالکیت جواد گزی و چابک‌سواری ابوالفضل جمالی از باشگاه سهیل به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان در رقابت اسب‌های عربی، اسب شهباز به مالکیت مجید شُکری و چابک‌سواری محمدرضا شُکری، اسب شیرین به مالکیت علیرضا شُکری و چابک‌سواری رمضانی از باشگاه عقاب و اسب آخری به مالکیت مهدی هیزمی و چابک‌سواری محمدرضا زارعی از باشگاه شادی به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

در رقابت‌های اسب‌های عرب عراقی نیز سه اسب در یک گروه قرار داشتند که اسب شاهرخ به مالکیت علیرضا شُکری و چابک‌سواری رمضانی، از باشگاه عقاب، اسب دول دول به مالکیت مرتضی عباسی و چابک‌سواری حسین جعفری از باشگاه سمند و همچنین اسب چالاک به مالکیت محمدرضا نیک‌مقدم و چابک‌سواری ارباب از باشگاه سناتور موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

این رقابت‌ها توسط عباس شفایی مقدم مدیر باشگاه آذرخش و علیرضا شُکری مدیر باشگاه عقاب و همکاری خیرالله نیکوفر رییس هیات سوارکاری شهرستان آران و بیدگل  و کمیته اجرای مسابقات حجت‌اله اصلاح‌نژاد، علی گلی، ابوالفضل جمالی، مهدی علیخانی، مرتضی خصاف، علی محمد عابدینی و با سرپرستی ابوالفضل جمالی برگزار شد.

رقابت‌های کورس چهارم این رقابت‌ها جمعه این هفته 22 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول