اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

اعتبار امسال فارس از متوسط کشور بالاتر است

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: اعتبار کلی سال جاری فارس نسبت به سال گذشته 52 درصد افزایش داشته که 12 درصد از متوسط کشور بالاتر است.

اعتبار امسال فارس از متوسط کشور بالاتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین سه‌شنبه ‌شب در حاشیه بازدید از نمایشگاه گل و گیاه و ماشین‌آلات کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح‌های مهر ماندگار در این استان را از 40 سال به 60 سال رساندیم که پس از بازدید دستیار رئیس جمهور از این طرح‌ها اجرایی می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس بیان کرد: یکی از اولویت‌های ما در فارس توسعه کشاورزی این استان است که در این راستا به افرادی که در رشته کشاورزی و دامپروری تحصیل کرده‌اند یا تجربه دارند، زمین تعلق می‌گیرد و می‌توانند با ارائه طرح مطلوب از بانک کشاورزی وام دریافت کنند.

مقام ارشد استان فارس افزود: با توجه به باران‌های اخیر استان فارس برای توسعه بخش کشاورزی و حوزه اشتغال 400 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

استاندار فارس اضافه کرد: خرید گندم از نرخی که در بازار است کمتر بوده که باید با حضور معاون رئیس جمهور و بحث در این مورد این مشکل را حل کنیم و به عنوان استاندار فارس این موضوع را پیگیری می‌کنم.

نماینده عالی دولت در استان فارس بیان کرد: جهاد کشاورزی موظف است زمین و تسهیلات مورد نیاز را در اختیار متقاضیان تولید گل و گیاه قرار دهد که در این راستا ما نیز آمادگی داریم تولیدکننده گل در منطقه شویم.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول