اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عملیات اجرای آزادراه قم - گرمسار آغاز شد

خبرگزاری فارس: عملیات اجرای آزادراه شش خطه قم - گرمسار به طول 150 کیلومتر آغاز شد.

عملیات اجرای آزادراه قم - گرمسار آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور پس از بازدید از پروژه آزادراه قم - گرمسار در جلسه بررسی روند اجرای این طرح اظهار داشت: این پروژه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های راه کشور است.

وی با بیان اینکه پروژه دو بانده کردن جاده قم - گرمسار از جنبه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و مذهبی دارای اهمیت مضاعفی است خاطر نشان کرد: این مسیر در صرفه‌جویی مصرف سوخت و کاهش هزینه‌ها بسیار مؤثر خواهد بود و پس از بهره‌برداری به عنوان آزادراه پرترددی مورد استفاده زائران حرم مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) قرار می‌گیرد.

استاندار قم با بیان اینکه این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های مهر ماندگار مطرح شده و مورد عنایت ویژه دولت خدمتگزار است تصریح کرد: هیچ منعی برای اجرای این پروژه بزرگ ملی نباید وجود داشته باشد و همه دستگاه‌های استانی باید همکاری و مساعدت لازم را برای تسریع در اجرای این پروژه داشته باشند.

وی همچنین خواستار در نظر گرفتن همه جوانب برای اجرای پروژه آزادراه قم - گرمسار شد و گفت: امیدواریم با هماهنگی و همکاری همه مسئولان و همت و تلاش مضاعف دست‌اندرکاران طرح این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

موسی‌پور گفت: چگونگی اتصال آزادراه قم - گرمسار به شهر مقدس قم باید طی جلسات کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در خصوص آن بهترین تصمیم اتخاذ شود.

پروژه آزادراه حرم تا حرم (جاده قم - گرمسار) در 150 کیلومتر به صورت دو بانده و در شش خط به اجرا درخواهد آمد که بیش از 75 کیلومتر آن در محدوده استان قم خواهد بود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول