اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

اراده ملت موجب سربلندی ایران در دنیاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: اراده ملت ایران موجب شده تا کشور در عرصه‌های مختلف علمی و سیاسی سرآمد کشورهای جهان باشد.

اراده ملت موجب سربلندی ایران در دنیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمد محمدی صبح امروز در شورای اداری کاکی اظهار داشت: دکترین جمهوری اسلامی ایران بر مبنای شریعت و مسالمت‌آمیز حرکت کردن با همه ملت‌ها و قشرهاست.

محمدی به 20 فروردین سالروز قطع رابطه سیاسی ایران با آمریکا و روز ملی فناوری هسته‌ای اشاره و اضافه کرد: حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی می‌فرمایند: ملت ایران اقتدار و قدرت سلاح اتمی را خواهد شکست، ما دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم، دستیابی ما به فناوری هسته‌ای ناشی از ایمان، قدرت ، قوت و توسل به حضرت فاطمه زهرا (س) است.

وی یادآور شد: ما در جنگ RPG نداشتیم و حتی قدرت ساخت آن را نیز نداشتیم اما امروز موشک ملی می‌سازیم، ما 20 درصد سوختی که برای ساخت رادیو داروها در آزمایش‌های تهران لازم داشتیم قرار بود که بنابر مذاکره‌ای که با کشورهایی اروپایی داشتیم تامین کنند اما این کار را نکردند ولی ما در سال 90 خودمان با یاری قادر متعال این 20 درصد اورانیوم را غنی‌سازی کردیم.

محمدی افزود: ایران در بین 200 کشور جهان در تولید سلول‌های بنیادی به آمار رسمی نهادهای ملی و بین‌المللی در رتبه هشتم قرار دارد و این امر ناشی از اراده ملت است.

امام جمعه کاکی گفت: مجلس قانون را تصویب کند، دولت نظارت و اجرا کند و تمهیدات خوب به سرمایه‌گذاری بدهد و ملت هم کالای داخلی را مصرف کنند.

محمدی یادآور شد: عناصر داخلی و خارجی به دنبال این هستند که کشور رکود داشته باشد، راکد شود، فشار روی مردم بیاید و ناامید بشوند ولی این اتفاق نمی‌افتد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول