اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم:

قدر موقعیت‌ها را بدانیم استقلال اهواز را شکست می‌دهیم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت‌: در صورتی که قدر فرصت‌ها و موقعیت‌های گلزنی را بدانیم در دیداری خانگی مقابل استقلال اهواز پیروز می‌شویم.

قدر موقعیت‌ها را بدانیم استقلال اهواز را شکست می‌دهیم

هادی گائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: اگر قدر موقعیت‌های گلزنی را بدانیم باید از این رقابت خانگی حتما پیروزی و سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم زیرا بازی در خانه برای ما نباید با کسب کمتر از سه امتیاز همراه شود.

وی ادامه داد: در این بازی با توجه به اینکه مورد حمایت تماشاگران خودی هستیم، فقط برای ارائه بازی هجومی به میدان می‌رویم و البته به خوبی می‌دانیم که محکوم به پیروزی هستیم و باید با سه امتیاز میدان را ترک کنیم تا از تیم‌های بالاتر از خود در جدول لیگ برتر امید عقب نیافتیم.

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم خاطرنشان کرد: از آغاز لیگ برتر این فصل تاکنون بازیکنان ما به خوبی عمل کرده‌اند اما این بازی شرایط خاصی دارد و باید پیروز میدان باشیم تا همچنان بخت خود را برای رسیدن به مکان‌های بالای جدول حفظ کنیم.

وی افزود: با پیروزی در این بازی شرایط ما در جدول رده‌‌بندی نسبت به هفته‌های گذشته همچنان همان موقعیت خوبی خواهد بود که از ابتدای دور برگشت لیگ در آن قرار داریم، حالا باید تلاش کنیم در این دیدار سه امتیاز از دست رفته در دیدار قبل مقابل تیم فوتبال امید برق شیراز جبران شود تا یک بار دیگر به رده ششم جدول رده‌بندی صعود کنیم.

گائینی با اشاره به وضعیت فعلی تیم امید صبای قم ادامه داد: خوشبختانه در طول هفته بازیکنان به خوبی تمرین کرده‌اند، اما قطعا این بازی بسیار مشکل خواهد بود و علاوه بر اینکه تیم استقلال اهواز را دستکم نمی‌گیریم، بیش از همه به توانایی بازیکنان خودمان اعتقاد داریم.

وی در مورد تیم استقلال اهواز و شرایط این تیم اظهار داشت: آنها هم برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنند و با توجه به اینکه هر دو تیم در جدول تنها سه امتیاز با یکدیگر فاصله دارند، حالا موقعیت تیم‌ها نزدیک به هم است و این بازی را حساس‌تر می‌کند.

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم عنوان کرد: بازیکنانی که در میدان مسابقه با استقلال اهواز برای تیم فوتبال امید صبای قم به میدان می‌روند، چهره‌های مستعد و توانمند فوتبال قم در تیم صبا محسوب می‌شوند و ما از آنها در حد توانشان انتظار داریم.

وی تاکید کرد: امسال با جذب بازیکنان طراز اول فوتبال استان نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنیم و بعد از تجربیات ارزنده‌ای که در نیم فصل نخست داشتیم، در دور برگشت رقابت‌های بهترین نتایج را کسب کرده‌ایم و با اینکه کسی از این تیم انتظار زیادی نداشت اما جوانان غیور تیم صبا به خوبی شایستگی‌های خود و فوتبال قم را اثبات کرده‌اند و اکنون ما در وضعیت خوبی در جدول هستیم.

تیم فوتبال صبای قم در یکی از مهم‌ترین دیدارهای خانگی خود در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور شنبه 19 فروردین‌ماه برابر تیم فوتبال امید استقلال اهواز در ورزشگاه تختی شهر قم به میدان می‌رود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول