اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

داور اشتباه نکند جان سالم به در می‌بریم

یاوری: قلعه‌نویی کارش را بلد است چون 5 بازیکن سرباز گرفت

خبرگزاری فارس: سرمربی فجرسپاسی در آستانه دیدار با تراکتورسازی گفت: همین که قلعه‌نویی توانسته 5 بازیکن سرباز را به این تیم بیاورد نشان می‌دهد که کارش را بلد است.

یاوری: قلعه‌نویی کارش را بلد است چون 5 بازیکن سرباز گرفت

محمود یاوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار روز جمعه با تراکتورسازی اظهار داشت: بازیکنان ما بعد از بازی با سایپا خیلی بهتر کار کردند. شکست مقابل سایپا برای ما مثل یک سورپرایز بود که بازیکنان ما را بیدار کرد. در بازی با شاهین بوشهر ۹ امتیاز گرفتیم زیرا در مسابقه با راه آهن، سایپا هم سه امتیاز از دست داده بودیم. بازیکنان فجر متوجه شده‌اند که شش بازی باقیمانده بسیار اهمیت دارد و می‌خواهند در این مسابقات حداکثر امتیاز را بگیرند.

وی با اشاره به بازی روز جمعه با فجرسپاسی عنوان کرد: تراکتورسازی تیم خوبی است و کادر فنی مجربی دارد. مربیانی مثل امیر قلعه‌نویی، آذرنیا و بوستانی در این تیم هستند. قلعه‌نویی کارش را خیلی خوب بلد است. همین که او توانست ۵ بازیکن سرباز در نیم فصل بگیرد، یعنی اینکه کارش را خوب بلد است. ارتش سرخ در تبریز است نه در شیراز. تراکتورسازی برای قهرمانی مبارزه می‌کند و ما برای سقوط نکردن و امیدوارم نتیجه بازی در میدان رقم بخورد.

یاوری تصریح کرد: قبول دارم تبریز بهترین تماشاگران دنیا را دارد اما امیدوارم حضور تماشاگران زیاد روی کار داور تاثیرگذار نباشد. اگر داور مرتکب اشتباه تاثیرگذار نشود ما از حادثه جان سالم به در می‌بریم. داور باید منصفانه، عادلانه و قانونمند قضاوت کند و تحت تاثیر تماشاگران قرار نگیرد.

یاوری در مورد اینکه چرا فجرسپاسی نتوانست ۵ بازیکن سرباز را در نیم فصل بگیرد گفت: به دلیل اینکه تراکتورسازی بودجه بیشتری نسبت به فجر دارد.

سرمربی فجرسپاسی در مورد مشکلات مالی که تمام تیم‌ها از ملوان تا تراکتورسازی از آن گلایه دارند، اظهار داشت: ما از این بابت مشکلی نداریم و مدیرعامل محترم باشگاه فجر به تمامی تعهدات خود نسبت به بازیکنان عمل کرده و بازیکنان هم باید حق شناس و قدرشناس باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول