اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان خبر داد

استقبال چشمگیر از 114 شعبه اخذ رأی در شادگان

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان از استقبال چشمگیر و مشارکت پرشور مردم شهرستان از 114 شعبه اخذ رأی در این منطقه خبر داد.

استقبال چشمگیر از 114 شعبه اخذ رأی در شادگان

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: ضرورت حضور در عرصه انتخابات یکی از مباحثی است که همواره مورد تأکید بنیانگذار جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و همه مردم و فعالان سیاسی و اجتماعی بوده است.

وی با بیان اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان با روند رو به رشد بالایی روبه‌رو بوده افزود: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور تا ساعت هشت شب تمدید شده و در این راستا آن دسته از مردم و شهروندانی که موفق به حضور در پای صندوق‌های رأی نشده‌اند دعوت می‌شود که رأی خود را به آخرین لحظات انتخابات موکول نکنند.

فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: از آغازین روزهای پرشور و حماسی انقلاب اسلامی ایران همیشه بنیان انجام تمام امور مردم و حضور آنان در صحنه بود و طی این 33 سال که از عمر این انقلاب شکوهمند می‌گذرد نیز این حضور پررنگ‌تر شده است.

وی ادامه داد: از طرف دیگر با توجه به هجمه تبلیغاتی دشمنان این مرز و بوم در لحظه‌های حساس اجتماعی و سیاسی، حضور به موقع مردم همیشه در صحنه تمام این تبلیغات را نقش بر آب کرده است.

فیوضی اضافه کرد: همه ما مکلف هستیم به حضور در پای صندوق‌های رأی زیرا برگزاری انتخابات و مشارکت گسترده مردم در آن یکی از زمینه‌های افزایش اقتدار نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه استقبال چشمگیر از 114 شعبه اخذ رأی در شادگان وجود داشته، افزود: این‌ بار نیز 12 اسفند ماه به روزی حماسی برای نظام اسلامی تبدیل می‌شود.

فرماندار شادگان در پایان اظهار کرد: با وجود برخی کاستی‌ها و نارسایی‌ها، ملت برگزیده و انقلابی ایران انتخابات 12 اسفند ماه را میدان آزمون خطیر و تاریخی برای خود تلقی و با حضور آگاهانه و مشتاقانه و انتخاب نمایندگانی صالح، ولایی، انقلابی، بصیر و دشمن ستیز آن را به فرصت و سرمایه‌ای گرانقدر برای آینده کشور و پیگیری آرمان‌های انقلاب و رهبری تبدیل خواهد کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول