اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندارنظرآباد:

جوانان از عناصر مهم در صحنه انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نظراباد گفت: جوانان از عناصر مهم در صحنه انتخابات هستند.

جوانان از عناصر مهم در صحنه انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس ازنظرآباد، سیدابراهیم کساییان ظهر امروز با حضور در یکی از شعب اخذ رأی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبات و پایداری مردم ایران امروز با حضور در صحنه انتخابات بار دیگر برای دشمنان به اثبات رسید و حضور جوانان مهر تأییدی بر این مهم است.

وی ادامه داد: حضور چشمگیر قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان در عرصه انتخابات دشمنان را حیرت زده و متعجب خواهد کرد چرا که آنان از مدت‌ها قبل با راه‌اندازی شایعات گوناگون و دسیسه‌های مختلف سعی در عدم حضور قشر جوان در این انتخابات داشتند.

فرماندار شهرستان نظرآباد تأکید کرد: حضور جوانان این سرزمین در این دوره از انتخابات مهر ردی بر سینه دشمنان محسوب می‌شود و آنان را را ناامید کرده است.

کساییان با اشاره به این که امروز مردم ایران به ویژه جوانان کشور با حضور در پای صندوق‌های رأی    پاسخی کوبنده به دشمنان دادند افزود: مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی با پشت کردن به یاو‌ه‌های دشمنان و حضور در انتخابات قلب رهبر معظم را خوشحال و تیر خلاصی را بر قلب دشمنان نشانه گرفتند.

وی افزود: امروز مردم ایران با حضور پرشور خود در انتخابات روح رهبر کبیر انقلاب را از این حماسه بزرگ شاد کردند و پیمانی مجدد با آرمان‌های امام راحل و شهیدان بستند. مردم ایران هرگز دست از آرمان‌های خود برنخواهند داشت و این نظام را در تمام برهه‌ها حمایت و پشتیبانی خواهند کرد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول