اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

انتخابات ایران پیام عزت برای امت‌های اسلامی دارد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: انتخابات شکوهمند ایران پیام عزت برای امت‌های اسلامی و جامعه استقلال‌طلب و آزادی‌بخش جهان دارد.

انتخابات ایران پیام عزت برای امت‌های اسلامی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در هنگام رای انداختن در مسجد سرچشمه اردبیل اظهار داشت: حضور با شکوه مردم در انتخابات نشانه علاقمندی مردم به نظام است و در حقیقت به بنیان مستحکم نظام اسلامی ما استحکامی مضاعف می‌بخشد.

وی پیام حضور با شکوه مردم را در عرصه انتخابات پیامی گیرا برای تداوم‌دهندگان نهضت آزادی‌بخش و کشورهای دخیل در موج اسلامی و بیداری توصیف کرد و گفت: این انتخابات و حضور پیامی روشن برای نظام کفر نیز دارد و آن اینکه آنها بیشتر از این خود را در تحریم و تهدید ملت ایران به تکاپو نیندازند.

استاندار اردبیل با اعلام اینکه این حضور دفاع از نظام و سیلی زدن محکم بر صورت غضب‌آلود نظام‌های استکباری است خاطرنشان کرد:‌ آنها به یقین آرزوی تسلط و حاکمیت در ایران را به گور خواهند برد.

صابری یادآور شد: حضور آحاد مردم در این انتخابات در شرایط حساس و سرنوشت‌ساز جهانی و بین‌المللی یک پیام روشن دیگر نیز دارد و آن اینکه ماهیت پلید و افیونی استکبار را در به استیصال کشیدن انقلاب اسلامی نشان خواهد داد.

این مسئول انتخابات را در ایران در حقیقت بیمه‌کننده تمام دستاورد‌ها توصیف کرد و افزود: در حالی که چشم تمام ملت‌های آزادیخواه دنیا امروز به ایران اسلامی است نباید این دل‌های امید را برخی‌ها به ناامیدی تبدیل کنند و به یقین حضور حداکثری مردم نیز به این امید و نشاط باروری می‌بخشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در پایان سخنان خود از دست‌اندرکاران، مجریان و عوامل انتخاباتی قدردانی کرد و اظهار داشت: حضور با شکوه مردم مزد و پاداشی خوب برای جهادگرانی است که در این روز تعطیل در صحنه حاضر شده و اقدام به جمع‌آوری رای می‌کنند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول