اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان:

انتخابات گسترده برنامه‌های دشمن را خراب می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: انتخاباتی گسترده و حداکثری برنامه‌های دشمن را خراب می‌کنند.

انتخابات گسترده برنامه‌های دشمن را خراب می‌کند

عادل عساکره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: اگر ملت ایران در این انتخابات به صورت گسترده شرکت کنند مجلسی کارآمد، ولایی و شجاع را تشکیل خواهند داد و برنامه‌های دشمن را خراب می‌کنند.

وی افزود: مردم ولایتمدار آبادان در انتخابات در پیش‌رو حضور گسترده خواهند داشت و با حضور مردم شاهد یک انتخابات خوب در کشور خواهیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان تصریح کرد: تجربه نشان داده که ملت ایران در عرصه‌هایی که دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام است حاضر می‌شود و به دشمن ضربه می‌زند.

وی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس، حماسه‌ای بزرگتر از راهپیمایی 22 بهمن خلق خواهند کرد.

عساکره خاطر نشان کرد: دشمنان در 12 اسفندماه حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی را به نظاره خواهند نشست و ملت، وفاداری خود را به آرمان‌های امام راحل و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی قاطعانه‌تر از گذشته به دنیا ثابت خواهد کرد.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس، سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را در دنیا افزایش خواهد داد و همه معادلات دشمن را بر هم خواهد زد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان با اشاره به اینکه دشمنان برای براندازی نظام و تغییر افکار اسلامی و الهی ملت با همه توان به میدان آمده‌اند، گفت: بنابراین باید برای ناامید کردن دشمنان بیشتر در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی حضور یافت.

وی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی از جایگاه و شأن بالایی برخوردار است و موضع خانه ملت در مسائل بین‌المللی و جهانی، نظر و دیدگاه ملت است.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول