اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار شهردار شیراز و مدیرکل صدا و سیمای فارس تأکید شد

کار و تلاش، کلید توسعه فارس و شیراز است

خبرگزاری فارس: در جلسه مشترک شهردار شیراز و مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس بر افزایش فرهنگ کار و تلاش در راستای رسیدن شیراز به جایگاه واقعی این شهر تأکید شد.

کار و تلاش، کلید توسعه فارس و شیراز است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت شهردار شیراز بعد از ظهر امروز در این دیدار با بیان اینکه صدا و سیما جزو نهادهایی است که پس از 33 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی اصالت دینی، مذهبی خود را حفظ کرده است، اظهار داشت: این اصالت محصول نیروهای توانمند انقلابی و پیروی از مقام عظمای ولایت است که باید به دیگر گروه‌ها نیز توسعه و تسری یابد.

شهردار شیراز با تأکید بر وظیفه ذاتی صدا و سیما برای نهادینه‌سازی فرهنگ اصیل اسلامی و توسعه آن در اقصی نقاط دنیا تعامل و همکاری‌های دوجانبه را کلید توسعه موزون کشور، استان فارس و شهر شیراز به ویژه در عرصه فرهنگ دانست.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس نیز با بیان اینکه باید تلاش و کوشش مجموعه‌های مختلف خدمات‌رسان را به مردم ارائه داد، افزود: سیاست صدا و سیمای مرکز فارس انتقاد سازنده در راستای پیشرفت است که به یقین با رویکردی که در عرصه‌های مختلف برنامه‌سازی وجود دارد این مهم محقق می‌شود.

محمدباقر کشفی رسالت سازمان صدا و سیما با توجه به شرایط ویژه مدیریتی‌ در سطح کلان را حرکت به سوی ایجاد ارزش‌های والای انسانی دانست و خاطرنشان کرد: به‌ طور حتم ارزش‌هایی که در اسلام بدان اشاره شده به صراحت تشویق و ترغیب برای رعایت فرهنگ اصیل اسلامی و رعایت حقوق شهروندی است و این موضوع به شکل پررنگی در برنامه‌سازی‌ها استمرار می‌یابد.

به گزارش فارس، این جلسه با حضور برخی معاونان و مدیران سازمان صدا و سیمای فارس و شهرداری شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول