اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

مردم با درایت افراد اصلح را انتخاب می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران اهل فکر، درایت و تشخیص هستند و به طور قطع کسی را که برای شهر خود مفید و فرد اصلح بدانند انتخاب می‌کنند.

مردم با درایت افراد اصلح را انتخاب می‌کنند

علی میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشور با هجمه دشمنان مواجه شد اظهار داشت: در طول 33 سال انقلاب اسلامی دشمنان در صدد دلسرد کردن مردم از نظام بوده‌اند.

وی افزود: در شرایط کنونی دشمن در تلاش است که با کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات ثابت کند که ملت ایران با نظام جمهوری اسلامی مشکل دارد اما تمام این توطئه‌های دشمن برای نابودی نظام اسلامی بوده است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس تلاش دشمنان در ناراضی نشان دادن ملت ایران از نظام جمهوری اسلامی را بیهوده دانست و تصریح کرد: ملت ایران نه تنها از این انقلاب مقدس ناراضی نیستند بلکه از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با همراهی خود در تمام برهه‌های سرنوشت‌ساز علاقه‌مندی خود به انقلاب و نظام را به اثبات رسانده‌اند و نشان داده‌اند که پشت نظام اسلامی هستند و در تحقق اهداف عالی نظام ، انقلاب و امام راحل (ره) حرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ملت ایران انقلاب و نظام اسلامی را با سرمایه گران‌سنگ شهادت بهترین جوانان، جانبازان و آزادگان خود به دست آورده‌اند یادآور شد: تمام مردم حتی کسانی که کاندیداهای مورد نظرشان رد صلاحیت شده‌اند نیز تلاش می‌کنند که در صحنه سرنوشت‌ساز حضور پر رنگ داشته باشند تا با برگزاری یک انتخابات باشکوه اهداف پلید دشمنان را به خودشان برگردانند.

میرزایی با تصریح بر اینکه نباید رد صلاحیت افراد به حضور مردم در صحنه انتخابات تاثیر بگذارد تاکید کرد: تمام کسانی که رد صلاحیت شده‌اند نباید نظام را در رد صلاحیت خود مقصر بدانند.

وی افزود : کسی که به انتخابات پشت کند به سرنوشت شهر و کشور خود پشت کرده است بنابراین همه با هم در صحنه انتخابات حضور می‌یابیم و در اقتدار و حماسه دیگر ایران اسلامی سهیم می‌شویم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با تاکید بر ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات خاطر نشان کرد: ملت ایران اهل فکر، درایت و تشخیص هستند و به طور قطع کسی را که برای شهر خود مفید و مثمرثمر و فرد اصلح بدانند انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول