اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اصولگرایان تحول‌خواه خراسان‌رضوی

منحرفین نباید در روند انتخابات دخالت کنند

خبرگزاری فارس: دبیر اصولگرایان تحول‌خواه خراسان‌رضوی گفت: کسی که سردمدار جریان انحرافی است نباید کوچک‌ترین دخالتی در تعیین نامزدهای انتخاباتی داشته باشد.

منحرفین نباید در روند انتخابات دخالت کنند

محمدمهدی برادران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه جریان انحرافی بامروز تمام تلاش خود را برای برهم‌ زدن معادلات سیاسی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی،‌ به کار گرفته،‌ گفت: این جریان برای تحقق اهداف خود به دنبال رخنه در میان نامزدهای انتخاباتی مجلس است.

دبیر اصولگرایان تحول‌خواه خراسان‌رضوی افزود: بر همین اساس و بر طبق شواهد موجود، این جریان در خراسان‌رضوی و در شهر مشهد نیز از مدت‌ها قبل رایزنی‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود را آغاز کرده و بیشتر بر روی نامزدهای گمنام سطح استان تمرکز کرده است.

وی تصریح کرد: متأسفانه شاهدیم که برخی از نامزدها، با وجود شروع نشدن مهلت تبلیغات، از مدت‌ها قبل هزینه‌های کلانی در راستای تبلیغ و معرفی خود انجام می‌دهند که برخی از آنها از شخصیت‌های گمنام استان هستند.

برادران تأکید کرد: باید منبع این هزینه‌های کلان مشخص شود و اگر دقیق موشکافی کنیم سرمنشأ این هزینه‌ها جریان انحرافی و فردی است که گویا پس از مدت‌ها اختفا فعالیت‌های خود را برای انتخابات نهم آغاز کرده است.

دبیر اصولگرایان تحول‌خواه خراسان‌رضوی با اشاره به اختلاس عظیم اقتصادی اخیر اظهار داشت: امروز برای مسئولان کاملاً مشخص شده که ردپای جریان انحرافی در این اختلاس وجود دارد و در آستانه انتخابات مسئولان قضایی و متولیان امر انتخابات باید بیشتر از قبل متوجه تحرکات جبهه انحرافی باشند.

جدا کردن مرز نامزدهای مجلس با جریان اختلاس و انحرافی

دبیر اصولگرایان تحول‌خواه خراسان‌رضوی گفت: تمام نامزدهایی که در انتخابات مجلس نهم حضور می‌یابند باید مرز خود با جریان اختلاس اخیر را روشن کنند و علیه آن و جریان انحرافی به‌ عنوان متولی اختلاس اقتصادی موضعی آشکار داشته باشند.

برادران تصریح کرد: هم‌چنین نمایندگانی که مخارج انتخاباتی آنها بسیار بالا است باید به ملت شریف ایران توضیح دهند که به کدام جریان و گروه سیاسی تعلق دارند و اساساً هدفشان از نامزد شدن برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی چیست.

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره تأکید دارند که نمایندگان مردم و خادمان ملت باید از تجملات و زندگی اشرافی به دور باشند تا مردم آنها را به خود نزدیک بدانند، اما برخی از افراد مشخص نیست با چه هدفی و با چه هزینه‌هایی وارد عرصه انتخابات شده‌اند.

دبیر اصولگرایان تحول‌خواه خراسان‌رضوی تأکید کرد: سردمدار جریان انحرافی نباید کوچک‌ترین دخالتی در تعیین نامزدهای انتخاباتی داشته باشد زیرا موضع او و هم‌فکرانش در مسئله ولایت برای همه مردم ایران عیان است.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول