اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/64

قاسمی‏فرزاد: کاندیداها از هرگونه شائبه دوری کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار دماوند به کاندیداها و طرفداران آنها توصیه کرد که از هرگونه شائبه دوری کنند و اخلاق انتخاباتی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

قاسمی‏فرزاد: کاندیداها از هرگونه شائبه دوری کنند

علیرضا قاسمی‏فرزاد در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: تاکنون تعداد 165 نفر از اعضای شعب اخذ رأی در دو دوره مجزا آموزش دیدند و هماهنگی‏های لازم برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: همچنین تعداد 130 نفر از بازرسان و 93 نفر از نمایندگان فرماندار نیز در این جلسات شرکت و آمادگی خود را اعلام کردند.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: تبلیغات داوطلبان انتخابات از چهارم اسفندماه آغاز می‏شود و تا 24 ساعت قبل از زمان اخذ رأی ادامه خواهد داشت.

قاسمی‏فرزاد گفت: کاندیداهای انتخاباتی حق دارند تبلیغات خود را تا روز 11 اسفند انجام دهند که لازم است در حفظ شئونات و موازین اسلامی و خارج از تشریفات این دوره را نیز به پایان رسانند.

وی با اشاره به اینکه این دوره انتخاباتی از اهمیت ویژه‏ای برخوردار است بر تلاش مجریان انتخابات برای برگزاری حماسه‏ای بزرگ در کشور و شهرستان دماوند تاکید کرد.

فرماندار شهرستان دماوند اظهار داشت: در این راستا تشکیل ستاد "حضور حداکثری" از اقداماتی است که در حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه انجام شده و تاکنون جلساتی نیز با حضور جوانان، روحانیت، اصناف، ورزشکاران، فرهنگیان، کشاورزان و باغ‏داران، خانواده‏های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، کارگران و کارمندان، اصناف و پیشه‏وران و ... صورت گرفته شده تا زمینه گسترش حضور حداکثری نسبت به آگاه‏سازی افراد در زمینه توطئه‏های دشمن فراهم شود.

قاسمی‏فرزاد قانون‏مداری و وظیفه‏شناسی را دو رکن مهم مجریان انتخابات دانست و تاکید کرد امانتداری از خصلت‏های یک فرد مومن است و مجریان انتخابات نیز نقش اصلی را در حفظ امانت به عهده دارند که می‏توان با پایبندی به قانون از هرگونه تخلفی جلوگیری کرد.

وی همدلی و توجه به اصل بی‏طرفی را از جمله معیارهای مهم و تاثیرگذار در شکل‏گیری روند انتخاباتی سالم عنوان کرد.

فرماندار شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: دشمن با هر نوع حربه‏ای برای خدشه در روند انتخابات به صحنه آمده و حتی ترفندهای خود را نیز از مدت‏ها پیش چیده است که ما با بصیرت و آگاهی می‏توانیم ترفندهای دشمن را برچینیم.

قاسمی‏فرزاد به کاندیداها و طرفداران آنها نیز توصیه کرد تا از هرگونه شائبه دوری کنند و اخلاق انتخاباتی را سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که توجه به قانون و توصیه‏های آن می‏تواند زمینه هرگونه شایعه‏سازی را از بین ببرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول