اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کبدی نوجوانان استان اصفهان خبر داد

دعوت 6 بازیکن تیم کبدی نوجوان اصفهان به تیم ملی

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کبدی نوجوانان استان اصفهان گفت: در تیم کبدی نوجوانان استان اصفهان 12 نفر حضور دارند که شش نفر از این بازیکنان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

دعوت 6 بازیکن تیم کبدی نوجوان اصفهان به تیم ملی

رضا کمالی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در تیم کبدی نوجوانان استان اصفهان آقایان سیدمهدی حسینی، سیدسجاد حسینی، مجید مؤمنی، حامد رمضانیان، حامد فتاحی، میلاد داوری، میلاد حیدریان، علیرضا فتاحی، حسین کاشانی، محسن عباسی، اسماعیل محقق و حسین داوری به سرپرستی آقای سعید حاتمی حضور دارند.

وی ادامه داد: شش نفر از این بازیکنان به اردوی تیم ملی کبدی دعوت شدند و قرار است در نخستین دوره رقابت‌های کبدی نوجوانان آسیا به میدان بروند که این بازیکنان از شهرستان برخوردار و از شهر دولت‌آباد هستند.

سرمربی تیم کبدی نوجوانان استان اصفهان بیان داشت: در نخستین دوره رقابت‌های کبدی نوجوانان کشور که در پنج منطقه در کشور برگزار شد، تیم نوجوانان کبدی استان اصفهان توانست به رتبه دوم این رقابت‌ها دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: رقابت‌های کبدی نوجوانان کشور در سطح بسیار خوبی برگزار شد و تیم استان اصفهان هم در این مسابقات نمایندگان استان‌های لرستان، اردبیل، همدان و سیستان را با نتایجی خوب پشت سر گذاشت.

کمالی‌مقدم افزود: تنها در فینال این رقابت‌ها بازی خود را به تیم گرگان با اختلاف 4 امتیاز واگذار کردیم که بازیکنان تیمم به خاطر داوری بد در این مسابقه و باخت بسیار ناراحت بودند.

بازیکن تیم کبدی راه و ترابری و هم‌چنین بازیکن تیم ملی کبدی ایران در ادامه صحبت‌های خود به تیم کبدی راه و ترابری اصفهان اشاره کرد و افزود: در رقابت‌های کبدی کشور دو بازی دیگر با تیم‌های ارومیه و گرگان پیش رو داریم و امیدواریم با برد در این بازی‌ها به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر کبدی کشور دست پیدا کنیم.

وی در پایان کسب رتبه دوم و دعوت شش بازیکن تیم کبدی نوجوانان استان اصفهان به اردوی تیم ملی را به حسینی رئیس هیئت کبدی استان اصفهان و هم‌چنین اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان تبریک گفت و از آنان به خاطر زحماتشان قدردانی کرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول