اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داوود احمدی‌نژاد:

پذیرفتن ادعای دمکراسی غرب ساده‌اندیشی است

خبرگزاری فارس: مشاور سابق رئیس جمهور گفت: امریکا و کشورهای غربی برای رسیدن به اهداف شوم خود به هر کاری دست می‌زنند و پذیرفتن ادعای دمکراسی آنها ساده‌اندیشی است.

پذیرفتن ادعای دمکراسی غرب ساده‌اندیشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عصر امروز جشن بزرگ انقلاب ویژه عشایر با داوود احمدی‌نژاد، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداران شهرستان‌های استان و مسئولان محلی گچساران و عشایر غیور گچساران برگزار شد.

* ولایت فقیه به مردم ایران احترام و عزت بخشید

مشاور سابق رئیس جمهور در این مراسم با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: همه ملت ایران نقش خود در دفاع از انقلاب و دفاع از آرمان‌های امام راحل را به خوبی ایفا کرده‌اند.

داوود احمدی‌نژاد بیان داشت: امروزه به واسطه ایستادگی ملت ایران در برابر دیکتاتورها و حکومت‌های استبدادی، دنیا متأثر از مردم با بصیرت ایران اسلامی است.

وی با طرح این سؤال که ملت ایران چگونه به این جایگاه و این شکوفایی رسیده‌اند، یادآور شد: از زمانی که موهبت ولایت فقیه بر این سرزمین وارد و حاکم شد شکوفایی ملت ایران آغاز شد و سبب حضور، درخشش، بزرگی، احترام، آقایی ایرانیان در تمام صحنه‌ها شد.

احمدی‌نژاد تبعیت از ولایت فقیه را تنها راه استمرار اقتدار و بزرگی ملت ایران عنوان کرد و بر حفظ این بصیرتمندی تأکید کرد.

* همه ایرانیان باید پروانه شمع ولایت باشند

مشاور سابق رئیس جمهور بیان کرد: در گذشته هر متجاوزی به خود اجازه می‌داد به این سرزمین تاخت و تاز کند.

احمدی‌نژاد با اشاره به هشت سال دفاع ملت غیور ایران در برابر دشمن متجاوز افزود: در دوران هشت ساله دفاع مقدس ملت ایران در برابر همه مستکبران شرق و غرب عالم ایستادگی کردن و با جانفشانی‌های خود از تجاوز دشمن با خاک مقدس ایران جلوگیری کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوران نیز این موهبت و نعمت ولایت فقیه بود که ملت ایران را متحد کرده و سبب ایستادگی در برابر همه جهان‌خواران شد.

احمدی‌نژاد گفت: مردم دنیا بر خلاف میل سردمدارانشان متأثر از انقلاب اسلام ایران در برابر خصم ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هرچه داریم از ولایت فقیه داریم، عنوان کرد: همه باید برای استمرار این عزت و سربلندی از منیت خود بگذرند و پروانه شمع ولایت باشند.

* فتنه‌گران 88 به دنبال ایجاد فاصله میان ملت و ولایت‌ فقیه بودند

مشاور سابق رئیس جمهور یادآور شد: امروزه همه دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که برای گرفتن عزت از ملت ایران، باید مردم را از ولایت فقیه دور کرد و برای رسیدن به اهداف شوم خود به دنبال ایجاد فاصله میان ملت و ولایت فقیه هستند.

احمدی‌نژاد با اشاره به حوادث فتنه 88 گفت: در فتنه 88 شعار محوری فتنه‌گران شعار علیه اصل ولایت فقیه بود و نگاه همه جهان‌خواران دنیا و پیاده‌نظم آنها متوجه ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار ایران به تبعیت از ولایت فقیه در دنیا می‌درخشند، بیان کرد: دیروز کشورهای دیگر ملت ایران را مجوس خطاب می‌کردند و اما امروز متأثر از عزم راسخ و بصیرت ملت ایران هستند و در برابر دیکتاتورهای خود، خون برکف ایستاده‌اند.

احمدی‌نژاد پذیرفتن ادعای دمکراسی غرب را ساده‌اندیشی دانست و تأکید کرد: امریکا برای رسیدن به اهداف خود دست به هر کار و جنایتی می‌زند.

* غرب در برابر ولایت‌مداری ملت ایران درمانده شده است

مشاور سابق رئیس جمهور افزود: برای رسیدن به اهداف شوم خود و برای آمدن به منطقه و محاصره ایران افزون بر 6 هزار شهروند امریکایی را کشته‌اند و ادعای دمکراسی هم می‌کنند.

احمدی‌نژاد یادآور شد: امریکا و کشورهای استکباری هر ساز و برگ سیاسی که داشته باشند در برابر ملت ایران درمانده و ناتوان هستند.

وی رمز پیروزی و سرافرازی ملت ایران در برابر دنیای استعماری و استکباری غرب را ولایت فقیه دانست و گفت: تا زمانی که مردم با بصیرت ایران سرباز ولایت فقیه باشند، تهدیدهای دشمنان هیچ اثری نداشته و روز به روز بر اقتدار ایران اسلامی افزوده می‌شود.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول