اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان خبر داد

کسب رتبه نخست کشوری دانش‌آموزان سیستان‌وبلوچستان در پرسش مهر

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان گفت: دانش‌آموزان گروه تئاتر و پرسش مهر سیستان و بلوچستان، رتبه نخست کشوری را کسب کردند.

کسب رتبه نخست کشوری دانش‌آموزان سیستان‌وبلوچستان در پرسش مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد سرحدی شامگاه امروز در مراسم جشن بزرگ وحدت و شب شعر زمزمه عشق در کانون فرهنگیان آزادگان زاهدان اظهار داشت: در آستانه میلاد پر برکت پیامبر عظیم‌الشان اسلام، دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی و هفته وحدت و تقارن این ایام با یکدیگر، زمینه برگزاری این مراسم فراهم شد.

وی افزود: در این جشن بزرگ، شاعران فرهنگی در زمینه میلاد با عظمت حضرت محمد (ص) و وحدت امت اسلام به قرائت اشعار خود می‌پردازند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان خاطرنشان کرد: در این مراسم از دانش‌آموزان گروه تئاتر کشوری و پرسش مهر آموزش و پرورش که موفق به کسب رتبه نخست کشوری شدند، تقدیر و تجلیل می‌شود.

سرحدی بیان کرد: به مناسبت دهه فجر از برگزیدگان مسابقه نشریه دیواری بصیرت و ولایت با هماهنگی مؤسسه فرهنگی صاحب‌الزمان (عج) و آموزش و پرورش با اهدای جوایزی قدردانی می‌شود.

وی گفت: در این مراسم از 110 دانش‌آموز برگزیده در مسابقه نشریه دیواری بصیرت و ولایت تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان یادآور شد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ثمره خون شهدای عزیزی است که در راه آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سرحدی ادامه داد: انجام اعمال تروریستی به ویژه شهدای اخیر در عرصه‌های علمی و فناوری نشان از زبونی و اوج عصبانیت استکبار و در رأس آن آمریکا دارد.

وی تصریح کرد: کسانی که دل در گرو تعلیم و تربیت داده‌اند انسان‌های وارسته‌ای هستند که با فتح عرصه‌های علمی و فناوری، اوج عظمت این انقلاب را با تربیت افراد متخصص و متعهد به رخ می‌کشند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان افزود: امروز ایران اسلامی در جایگاه مقتدری قرار دارد و تحریم‌ها، ملت ایران را آب دیده‌تر می‌کند.

به گزارش فارس: این مراسم با حضور جمع کثیری از فرهنگیان، شعرا، مسئولان حوزه‌های فرهنگی، مؤسسات و دانش‌آموزان ناحیه یک شامگاه چهارشنبه در کانون فرهنگیان آزادگان زاهدان با شکوه خاصی برگزار شد.

ا‌نتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول