اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله حائری شیرازی

فعالان عرصه عفاف و حجاب قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: فعالان عرصه عفاف و حجاب قم با حضور آیت‌الله حائری شیرازی و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش تجلیل شدند.

فعالان عرصه عفاف و حجاب قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم تجلیل از فعالان عرصه عفاف و حجاب استان قم با حضور جمعی از فعالان اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم و آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی عضو خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز در سالن سینما تربیت برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در این مراسم با اشاره به نامگذاری 10 روز اول دهه فجر گفت: امروز به نام انقلاب اسلامی، رسالت و منزلت زن نامگذاری شده و انقلاب اسلامی یکی از برنامه‌هایی است که سبب رشد و تعالی زن شد.

محمدحسین امین‌جعفری نقش زنان را در پیروزی انقلاب بی‌بدیل دانست و افزود: زنان در دوران پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در صف مقدم قرار داشتند و به کمک‌رسانی و امدادرسانی مشغول بودند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت اخلاقی استان قم نیز در این مراسم مواجهه با جنگ نرم را خطری جدی ذکر کرد و گفت: امروز دشمن از ابزارهایی مانند اینترنت، ماهواره، موبایل، بازی‌های رایانه‌ای و کتاب‌های الکترونیک برای تهدید مردم استفاده می‌کند.

حجت‌الاسلام غلام حیدر حیدری تصریح کرد: در دوران کنونی به طور کامل واضح و مبرهن است که در جنگ نرم قرار داریم و همه اعضای خانواده در این صحنه و جبهه حضور دارند.

همچنین نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم زنان را به حیا و عفت دعوت کرد و از زنان خواست تا با دستیابی به حیا و عفت به خواسته قلبی امام زمان(عج) جامه عمل بپوشانند.

آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی گفت: راه رسیدن زن به مقام بالا از حیا و عفت می‌‌گذرد و این دو ویژگی پایه دیگر ویژگی‌ها را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول