اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون مهدویت دانشگاه سیستان‌ و بلوچستان خبر داد

برگزاری مسابقه خاطره‌‌نویسی در سیستان ‌و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مسئول کانون مهدویت دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: مسابقه خاطره‌نویسی ویژه دانشجویان شرکت‌کننده در اردوی آموزشی زیارتی قم در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه خاطره‌‌نویسی در سیستان ‌و بلوچستان

 

مهدی پاسلار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: این مسابقه با شرکت بالغ بر 63 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان، علوم پزشکی، پیام نور و آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه با هدف جلب توجه دانشجویان به برنامه‌های اردوی آموزشی زیارتی و ترغیب و تقویت آنان در زمینه خاطره‌نویسی برگزار می‌شود.

مسئول کانون مهدویت دانشگاه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: علاقه‌مندان به مدت 10 روز مهلت دارند که آثار خود را به دفتر کانون مهدویت دانشگاه تحویل دهند.

پاسلار بیان داشت: از میان شرکت‌کنندگان به پنج نفر از صاحبان خاطرات برتر در روز شنبه 22 بهمن‌ماه جوایزی به قید قرعه پرداخت می‌شود.

وی همچنین گفت: به منظور ترویج فرهنگ مهدویت بیش از 65 نسخه از نشریه امان در بین دانشجویان و اعضای کانون مهدویت دانشگاه سیستان و بلوچستان توزیع شد.

مسئول کانون مهدویت دانشگاه سیستان و بلوچستان اضافه کرد: این نشریه با محتوایی کاملاً مهدوی و پیرامون موضوعات و مسائل مربوط با فرهنگ مهدویت و انتظار است.

پاسلار بیان کرد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند در مسابقه کتبی که سؤالات آن در بخش پایانی این نشریه طرح شده شرکت کنند، که به پنج نفر از برندگان به قید قرعه هدایایی اعطا می‌شود.

وی یادآور شد: این برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با هدف ارتقای سطح آگاهی و معرفت دانشجویان نسبت به مباحث مهدویت و گسترش فرهنگ انتظار در بین آنان اجرایی می‌شود. 

مسئول کانون مهدویت دانشگاه سیستان و بلوچستان در ادامه خاطرنشان کرد: مراسم جشن «مهدی یاوران» به مناسبت روز 9 ربیع‌الاول، آغاز امامت حضرت مهدی(عج)، از طرف کانون مهدویت دانشگاه سیستان و بلوچستان ویژه آقایان و بانوان برگزار شد.

پاسلار افزود: این مراسم با شرکت بیش از 21 نفر از برندگان مسابقه نگین آفرینش و همراه با مولودی‌خوانی دانشجویان برگزار شد.

وی گفت: این مراسم با هدف زنده نگه‌داشتن فرهنگ مهدویت و بزرگداشت عید بزرگ منتظران حضرت مهدی(عج) برگزار شد.

انتهای پیام/صا20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول