اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

فدراسیون کوتاه آمد

10 ملی‌پوش وزنه‌برداری راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شوند

خبرگزاری فارس: فهرست 10 نفره تیم ملی وزنه برداری برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا تا 10 روز دیگر به کنفدراسیون وزنه برداری آسیا ارسال خواهد شد.

10 ملی‌پوش وزنه‌برداری راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شوند
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» و براساس اعلام کمیته روابط بین الملل فدراسیون وزنه‌برداری، کنفدراسیون وزنه برداری آسیا طی نامه ای از فدراسیون وزنه برداری کشورمان درخواست کرده تلا فهرست اولیه تیم ملی را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تا 25 بهمن ماه برای AWF ارسال نمایند. فهرست نهایی هم باید تا روز 25 اسفند ماه اعلام شود.

چهل و سومین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا طی روزهای اول تا دهم اردیبهشت ماه سال 1391 در شهر پیونگ تانگ کره جنوبی برگزار می‌شود و از آنجایی که این مسابقات تنها محک جدی وزنه‌برداران ملی پوش تا قبل از حضور در مسابقات المپیک 2012 لندن به شمار می رود، کادر فنی تیم ملی نگاه ویژه‌ای به این رقابت‌ها دارد و قصد دارد با تیمی کامل در این پیکارها شرکت کند.

هم اکنون 18 وزنه بردار در اردوی تیم ملی حضور دارند که از میان آنها مرتضی رضائیان، سید مهدی پانزوان، سهراب مرادی، کیانوش رستمی، نواب نصیرشلال، بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی در رده سنی بزرگسالان وزنه می‌زنند و سایر نفر تشکیل دهنده تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان هستند.

به گزارش فارس، پیش از این بر سر حضور تیم ملی وزنه‌برداری در این رقابت‌ها و همچنین مسابقات قهرمانی جوانان جهان ابهام وجود داشت و براساس اعلام کادرفنی تیم ملی، حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در گواتمالا به منظور دفاع از عنوان قهرمانی در اولویت اعزام قرار داشت که به این ترتیب به نظر می‌رسد فدراسیون وزنه برداری ایران برای حضور در کره‌جنوبی نیز کوتاه آمده و با اعزام ملی‌پوشان موافقت کرده است. 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول