اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مه ولات:

ارائه دستاوردهای نظام اعتماد به نفس ملی را تقویت می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار مه‌ولات گفت: ارائه دستاوردهای نظام در قالب برنامه‌های دهه فجر، تقویت اعتماد به نفس ملی را سبب می‌شود.

ارائه دستاوردهای نظام اعتماد به نفس ملی را تقویت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی حاجی‌عرب با اشاره به اجرای 100 برنامه متنوع در این دهه اظهار داشت: از این تعداد 35 برنامه مربوط به کلنگ‌زنی و یا افتتاح پروژه‌های عمرانی در بخش‌های مرکزی و شادمهر شهرستان است.

وی از برگزاری همایش دختران نخبه دانش آموز شهرستان در این ایام خبر داد و اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و برپایی نمایشگاه سازه‌‌های دانش‌آموزی از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان اجرا می‌شود.

فرماندار مه ولات اضافه کرد: بهره‌برداری از چند پروژه گازرسانی به شهر شادمهر و روستاهای تابعه، احداث سالن ورزشی حجاب، افتتاح ساختمان دهیاری روستای چهلسر و بهره‌برداری از آنتن BTS و نیز سویچ ADSL در روستاهای خیرآباد، مهنه و همت آباد برخی از این طرح‌های عمرانی است.

وی افزود: بخش عمده‌ای از پروژه‌های عمرانی شهرستان به حوزه کشاورزی و دامپروری اختصاص یافته است که از جمله آنها می‌توان به استخر ذخیره آب، مجتمع پرورش مرغ گوشتی و سیستم‌های نوین آبیاری اشاره کرد که با اولویت روستاهای کمتر برخوردار تعریف و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول