اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

ملی‌پوشان در مسیر تهران - رشت

پایان اولین اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در راه المپیک/ اردوی بعدی؛ 10 بهمن

خبرگزاری فارس: نخستین اردوی تیم ملی وزنه برداری در دور جدید تمرینات این تیم برای حضور در مسابقات المپیک 2012 لندن، بعدازظهر امروز (دوشنبه) با انجام آخرین جلسه تمرینی به پایان رسید.

پایان اولین اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در راه المپیک/ اردوی بعدی؛ 10 بهمن
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، کادر فنی تیم ملی در این اردوی سه‌هفته ای که از روز شنبه 10 دی ماه گذشته با حضور 19 وزنه بردار آغاز شده بود، بیشتر روی کارهای بدنی و افزایش توان جسمانی ملی‌پوشان تاکید داشت و طی دو هفته نخست آن، با در نظر گرفتن 14 جلسه تمرینی در هفته، فشار تمرینی بالایی را در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر ملی‌پوشان حاضر در اردو صبح فردا (سه شنبه) محل کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری را به مقصد رشت ترک می‌کنند تا در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور (جام نامجو) روی تخته بروند.
دور دوم تمرینات تیم ملی وزنه برداری به میزبانی شرکت نفت ایرانول از روز 10 بهمن ماه در آبادان برگزار می‌شود و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

کوروش باقری، سرمربی تیم ملی، فهرست جدید وزنه‌برداران اردونشین را پس از پایان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی کشور اعلام خواهد کرد.

به گزارش فارس در پایان اردوی تهران تنها وحید خدادادی از جمع ملی‌پوشان خط خورد و علیرضا کاظمی‌نژاد نیز به دلیل بی‌انضباطی از اردو برکنار شد.
انتهای پیام/خ
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول