اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قطع بارش در استان زنجان

هوای استان زنجان 6 درجه سردتر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با قطع بارش در استان زنجان، هوای استان شش درجه سردتر می‌شود.

هوای استان زنجان 6 درجه سردتر می‌شود

احد یاغموری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: وضعیت هوای امروز استان زنجان ابری همراه با وزش باد و بارش پراکنده برف است.

وی با بیان اینکه در برخی موارد در استان هوا مه ‌آلود است، افزود: به تدریج بارندگی قطع و از میزان ابرها در آسمان استان کم می‌شود.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: امروز و فردا هوای سرد در استان حاکم است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود این جبهه سرد از روز دوشنبه از فضای استان خارج شود، افزود: از روز دوشنبه از شدت سردی هوا در استان کاسته می‌شود.

یاغموری با اشاره به دمای مراکز شهرستان‌ها در طی 24 ساعت گذشته افزود: دمای هوای شهر زنجان در سردترین زمان 9 درجه زیر صفر و در گرم‌ترین زمان به دو درجه بالای صفر می‌رسد.

وی با بیان اینکه دمای شهرهای ابهر و خرم‌دره در سردترین زمان هفت درجه زیر صفر است، افزود: در گرم‌ترین زمان این میزان به دو درجه بالای صفر می‌رسد.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای شهر قیدار را در سردترین زمان 9 درجه زیر صفر عنوان کرد و یادآور شد: دمای این شهر در گرم‌ترین زمان صفر درجه گزارش شده است.

وی با اشاره به دمای پنج درجه زیر صفر شهرستان ماهنشان بیان داشت: این میزان در گرم‌ترین زمان به چهار درجه بالای صفر می‌رسد.

یاغموری با بیان اینکه دمای هوای شهر آب‌بر در سرد‌ترین زمان یک درجه زیر صفر است، خاطرنشان کرد: این میزان در گرم‌ترین زمان 9 درجه بالای صفر است.

وی با اشاره به اینکه شهر قیدار با 9 درجه زیر صفر سردترین نقطه استان گزارش شده است، افزود: آب‌بر با دمای هوای یک درجه زیر صفر گرم‌ترین نقطه استان محسوب می‌شود.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای فعلی شهر زنجان را هشت درجه زیر صفر عنوان کرد و یادآور شد: نسبت به روز گذشته دمای هوای شهر زنجان شش درجه سردتر شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه از پنج‌شنبه وارد استان شده است، خاطرنشان کرد: این سامانه امروز از آسمان استان عبور می‌کند.

یاغموری با اشاره به اینکه از شدت هوای سرد در استان طی روزهای آینده کاسته می‌شود، بیان داشت: سامانه جدیدی هنوز برای ورود به استان پیش‌بینی نشده است.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول