اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

استعفای من شایعه بود

ریاحی: در هر سمتی که قانون اجازه دهد آماده خدمت به وزنه‌برداری هستم

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: در هر سمتی که قانون به من اجازه بدهد، انجام وظیفه کرده و با کمال افتخار به خانواده وزنه برداری و ورزش کشور خدمت می‌کنم.

ریاحی: در هر سمتی که قانون اجازه دهد آماده خدمت به وزنه‌برداری هستم
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، داراب ریاحی در توضیح آنچه که باعث شد برخی به شایعه استعفای او از فدراسیون وزنه برداری دامن بزنند گفت: من هیچ نامه‌ای مبنی بر استعفا از پست دبیری فدراسیون ننوشتم، بلکه صرفا در چارچوب قانون عمل کرده و بازنشستگی خود را به اطلاع مسئولان رساندم، اما همین موضوع باعث شد این شائبه به وجود بیاید که من قصد ادامه همکاری با فدراسیون وزنه برداری را ندارم.

وی ادامه داد: کارمند رسمی شهرداری تهران هستم و طی تمام این سال‌هایی که افتخار خدمت در فدراسیون وزنه برداری را داشتم، از سوی شهرداری مامور خدمت در سازمان تربیت بدنی و فدراسیون وزنه برداری بوده ام.

ریاحی خاطرنشان کرد: بنابراین پس از آنکه حکم بازنشستگی در روز 18 دی ماه سال جاری به من ابلاغ شد، بلافاصله نامه ای تهیه کرده و طبق قانون، بازنشستگی خود را به مسئولان مربوطه اعلام کردم تا اگر منعی برای ادامه فعالیت در فدراسیون وزنه برداری دارم از سمت خود کناره گیری کنم.

وی افزود: یک نسخه از این نامه را به انضمام تصویر حکم بازنشستگی دراختیار ریاست فدراسیون وزنه برداری قرار دادم تا ایشان نیز در جریان موضوع قرار بگیرد، اما آقای رضازاده از من خواست با قدرت به همکاری‌ام با فدراسیون وزنه برداری ادامه دهم تا بررسی‌های لازم در مورد موانع قانونی کار صورت پذیرد.

ریاحی با بیان اینکه بودن در کنار خانواده وزنه برداری و خدمت به جامعه ورزش توفیق بزرگی است که در این سالها نصیبش شده خاطرنشان کرد: 14 سال در مقاطع مختلف توفیق خدمت در فدراسیون وزنه برداری را داشتم. در همین 2 سال اخیر در حالی که شرایط برای کار در فدراسیون وزنه برداری بسیار دشوار بود در کنار حسین رضازاده قرار گرفتم و با تلاش همه عزیزان در فدراسیون، زمینه را برای احیای دوباره وزنه برداری فراهم کردیم.

وی افزود: حالا هم وظیفه خود می دانم که با انگیزه ای دوچندان در راه اعتلای این رشته افتخارآفرین تلاش کنم. در این میان در هر سمتی که قانون به من اجازه بدهد، انجام وظیفه کرده و با کمال افتخار به خانواده وزنه برداری و ورزش کشور خدمت می‌کنم.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول