اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر ژاپن در گفت‌وگو با فارس:

ایرانی‌ها از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند

خبرگزاری فارس: سفیر ژاپن در ایران گفت: یکی از خصوصیات اخلاقی مردم ایران، دوست داشتن بیش از حد خود و برخورداری از اعتماد به نفس بالا است.

ایرانی‌ها از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند

"کیم ایجی کمانو" در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مردم ایران دارای وجوه مشترکی با مردم ژاپن هستند و روابط این دو کشور بر پایه روابط متقابل است.

وی ادامه داد: این روابط متقابل بر موضوع برنامه‌های فرهنگی و هنری بین دو کشور موثر است و باید از این وجوه مشترک استفاده نمود چرا که ثروت مهمی است که باید به آن توجه داشت.

سفیر ژاپن در ایران نکات مثبت اخلاقی ایرانی‌ها را این‌گونه بیان داشت: مردم ایران مردمی خون‌گرم، مهمان‌‌نواز، دارای پشت کار، خانواده دوست و علاقه‌مند به فرهنگ و تاریخ کشور خود هستند.

کمانو با بیان این مطالب اضافه کرد: از نکات منفی خصوصیات اخلاقی مردم ایران دوست داشتن بیش از حد خود و اعتماد به نفس بالایی است که در مرادی‌ها بین خود و روابط بین‌المللی آنها است که به طور جزئی بر اداره اوضاع سیاسی تأثیر می‌گذارد.

وی در قسمتی از صحبت‌های خود مبنی بر گسترش روابط ایران و ژاپن و امضای تفاهمنامه خواهرخواندگی‌ها بین این دو کشور تاکید کرد: به دنبال دیدار سال گذشته شهردار اصفهان با هم‌پای خود در ژاپن در مورد اینکه شهر کیوتو به عنوان شهر خواهرخوانده‌ها قرار گیرد، رایزنی‌های آن انجام گرفته است.

سفیر ژاپن در ایران با ادامه این مطلب افزود: ایرانی‌ها برای انجام هر کاری ابتدا تفاهمنامه را امضا کرده سپس مورد به مورد برنامه‌های مشترک را اجرا می‌کنند، بر خلاف مردم ژاپن که پس از آشنایی بیشتر و اجرا کردن موارد مورد توافق، تفاهمنامه را امضا می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز در دیدار خود با استاندار و شهردار اصفهان برای آشنایی بیشتر این دو کشور و برای اینکه امضای تفاهمنامه خواهرخواندگی‌ها به انجام برسد، دعوت شهردار کیوتو را مطرح کردم.

انتهای پیام/ر10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول