اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راهسازی اداره‌کل راه و ترابری استان اصفهان اعلام کرد

کمبود اعتبار ریالی برای طرح کمربندی جنوب‌غرب اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون راه‌سازی اداره‌کل راه و ترابری استان اصفهان گفت:عمده‌ترین مشکلات طرح کمربندی جنوب‌غرب اصفهان کمبود اعتبار ریالی و آزادسازی زمین‌های مجاور آن پروژه است.

کمبود اعتبار ریالی برای طرح کمربندی جنوب‌غرب اصفهان
حمیدرضا امیرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از چگونگی طرح یک جاده کمربندی در اصفهان سخن گفت و بیان داشت: طرح کمربندی جنوب غرب اصفهان بخشی از رینگ چهارم شهر اصفهان است که به جاده شیراز متصل می‌شود.
وی با اشاره به هزینه‌های انجام شده در این طرح اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح کمربندی جنوب‌غرب اصفهان از سال 1383با هزینه‌ای بالغ بر 45 میلیارد ریال آغاز شده است.
معاون راهسازی اداره‌کل راه و ترابری استان اصفهان از مشکلات پیش آمده برای طرح این جاده کمربندی سخن گفت و تصریح کرد: عمده‌ترین مشکلات این پروژه کمبود اعتبار ریالی و آزادسازی زمین‌های مجاور پروژه است.
وی با اشاره به اهداف ساخت این پروژه تاکید کرد: توزیع ترافیک و سهولت در رفت و آمد از اهداف اجرای این جاده کمربندی در جنوب‌غرب اصفهان است.
امیرخانی از مساحت این جاده کمربندی سخن گفت و ادامه داد: طول این جاده کمربندی 17 کیلومتر است که 12 کیلومتر آن از پل راهداران تا جاده آبنیل در شهر ابریشم از سال 88 زیر بار ترافیک رفته است.
وی افزود: حدود پنج کیلومتر از این جاده کمربندی باقی‌مانده که 40 درصد از آن نیز پیشرفت فیزیکی داشته که با اتمام آن، پروژه مذکور به پل کلیشاد متصل می‌شود.
معاون راهسازی اداره‌کل راه و ترابری استان اصفهان گفت: پروژه کمربندی جنوب‌غرب اصفهان که واقع در جنوب‌غربی شهر اصفهان و شمال‌شرقی شهرستان فلاورجان قرار گرفته، پل کلیشاد در اتوبان ذوب‌آهن را به پل راهداران در جاده اصفهان ـ شیراز متصل می‌کند.
انتهای پیام/ی20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول